HTML

Viktoriánus Blog

A magyarországi (első és második) Viktoriánus korszak érdekességeiről, különös tekintettel a két korszak névadójára.

Friss topikok

Linkblog

2012.07.13. 12:19 viktorianus

Nyílt levél Selmeczi Gabriellának!

Tisztelt Képviselő asszony!

Ezúton kérném segítségét!

Az anyósom a mai napon a házam kerítésén belül leláncolta magát, és nem hajlandó elmenni. Tábla is van nála! Az autóval nem tudok beállni tőle, pedig van hely mellette. Odamentem hozzá, és felhívtam a figyelmét, hogy balesetveszélyes amit művel, mert egy körtefa is van a közelben. Nem mozdult. Megfenyegettem, hogy magánlaksértésért, és közüzem megzavarásáért (alatta megy a szennyvíz csatorna) beperelem. Ez sem hatotta meg. Felívtam a rendőrséget, de azt mondták, hogy családi ügyekbe nem szólnak bele. Mondtam nekik is, hogy csatornázott az ingatlan, de azt mondták, hogy ennek csak akkor van jelentősége, ha vér folyik benne. (Megnéztem: nem az.)

Drága Szenátor asszony!

Kérem, segítsen! Ha megtenné, hogy elmegy az anyósom lakása elé, és ott egy rögtönzött sajtótájékoztató keretében felhívná a hazai, és nemzetközi sajtó figyelmét arra, hogy itten egy emberi támadásról van szó, mely egy magyar (ha jobban tetszik: Magyar) ember ellen történik, és hogy az anyósom a Burger King és a Coca Cola zsebében van - akkor én nagyon hálás lennék Önnek (akár 10 kiflire is megvendégelem egy külföldi kézen lévő hipermarketben).

Nekem az is nagy öröm lenne, ha a jövőben nem csak az anyósom nyugdíját védené, hanem személy szerint őt is. Legalább garantáltan eltűnne...

Segítségét előre is megköszönve, az Ön feltétlen híve:
Szegracsek Elek

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://viktorianus.blog.hu/api/trackback/id/tr974651499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása