HTML

Viktoriánus Blog

A magyarországi (első és második) Viktoriánus korszak érdekességeiről, különös tekintettel a két korszak névadójára.

Friss topikok

Linkblog

2012.10.12. 12:09 viktorianus

Mások szabályai rám nem érvényesek!

Címkék: eu orbán viktor

A miniszterelnök szerint a 400 milliárd forintos egyenlegjavító program intézkedéseinek a felére sem lenne szükség, ha az Európai Unió nem kényszerítené rá ezekre Magyarországot.

Én meg itt ülök egy sakktáblánál, szemben velem a Lékó Péter (sok-sok év után sikerült rávennem, hogy játsszon velem egy partit), és csak dühöngök. Esküszöm sokkal könnyebben nyernék, ha nem kényszerítene rám mindenféle hülye szabályokat.

Például nem engedte, hogy a lóval (a Magyar Huszárral) C3-ról C8-ra ugorjak. Szerinte ez szabálytalan. Mondtam neki, hogy az lehet, hogy az ő satnya gebéje nem tud ilyet, de az enyém egy paripa. Ragaszkodott ahhoz, hogy oda én nem léphetek. Pedig neki is pont azon a mezőn áll a vezére.

Aztán rájöttem, hogy kettő lépéssel ezelőtt hibáztam. Mondtam, hogy ezt most akkor visszacsináljuk. Erre megint a hülye szabályaira hivatkozva megtiltotta ezt is nekem. Mondván, hogy nincs visszafelé sakkozgatás. Csak azért akar dirigálni, mert ő sakk-bajnok?

Én maximálisan tiszteletben tartom ennek a sakk nevű játéknak a szabályait, de sokkal könnyebb lenne legyőznöm, ha nem szólna bele mindenbe. Hogyan bizonyítsam be, hogy jobb sakkozó vagyok nála, ha nem hagyja, hogy a saját taktikám szerint lépkedjek? Egyébként is: nem lenne semmi esélye, ha a foci szabályai szerint játszanánk. Pedig hogy erőszakoskodott, hogy sakkozni akar velem...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://viktorianus.blog.hu/api/trackback/id/tr544834573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

/manens 2012.10.12. 17:57:32

Baszki', mé nem nyomtál le egy sallert a Lékónak - csupán nyomatékosítva a kreativitásodat - , lehet, hogy léphettél volna azzal a lóval C8-at is.

szíj 2012.10.13. 11:00:46

Ez az! Mindenért a Lékó, meg az a szemét EU a hibás. Meg az, hogy vannak szabályok. Mert ha nem lennének, itt lenne az igazi unortodox kánaán.
süti beállítások módosítása