HTML

Viktoriánus Blog

A magyarországi (első és második) Viktoriánus korszak érdekességeiről, különös tekintettel a két korszak névadójára.

Friss topikok

Linkblog

2013.03.29. 23:12 viktorianus

Idézés, anno

"A BRFK vezetőjének panasz rendőrhatósági figyelmeztetéssel szemben.

Tisztelt Parancsnok úr!

Ezennel panaszt nyújtok be Önnél a velem szemben alkalmazott rendőrhatósági figyelmeztetéssel szemben. 1988. április 8-án, 9 óra 30 percre beidéztek a BRFK kerületi kapitányságára, ahol meghallgatásomról jegyzőkönyvet vettek fel. ...

Panaszom indoklása a következő: az idézést a határnap előtt kevesebb, mint 24 órával kaptam kézhez, így jogi képviselőről gondoskodni nem tudtam. Az idézésen nem szerepelt, hogy milyen ügyben, milyen minőségben idéztek be. ...

Tisztelettel: Kövér László"


Tehát: a kádári önkény idején legalább küldtek egy idézést. Most, hogy Orbán Viktor és Kövér László kiharcolta számunkra - és természetesen jelenleg is biztosítja - a demokráciát, ilyesmivel már nem kell bíbelődnie a rendőrségnek. Aki valamiért nem tetszik a hatalomnak, azt csak karonfogják és beviszik kihallgatni.

Biztos vagyok benne, hogy az Országgyűlés elnöke követelni fogja a miniszterelnöktől, hogy váltsa le a BRFK vezetőjét és a belügyminisztert a rendőrségi túlkapás miatt, hiszen demokráciában és jogállamban élünk...

(Az idézet az ATV Egyenes beszéd című műsorában hangzott el, ahol Fodor Gáborral beszélgetett Kálmán Olga, a Fidesz 25 éves születésnapja kapcsán.)

85 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://viktorianus.blog.hu/api/trackback/id/tr155183396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toportyánzsóti 2013.03.30. 09:04:23

Vicc ma már ez a KGB bérenc narancsmaffia,minden megnyilvánulása!Csak azt tudják már erőltetni,nekik higgyünk ne a szemünknek!Már az előre tervezésről is lemondtak,bármi történhet nekik sikertörténet,HAHA!

Fejesrob 2013.03.30. 22:07:31

@toportyánzsóti: Szerinted az SZDSZ-MSZP székházba betévedő jobbikos fiatalokkal mit csináltak volna Bajnaiék rendőrei?

Udvariasan kitessékelik?
Aligha, ha a parlament előtt üldögélő fiatalokat lesprézték és meggumibotozták, pedig azok ráadásul közterületen ültek.

mrZ (törölt) 2013.03.30. 22:39:17

A rendőri agresszivitás növekedése a széthulló rendszer jele. A tudatlanság, a bennük élő "igazságosztó", a gyenge civil kontroll és az átpolitizált irányítás hibái összeadódtak és megjelent a megfélemlítés, mint a rendfentartás eszköze.
A bajokat növeli hogy a kiemelkedően értelmes embereket elutasítják a felvételnél, így továbbra is megmaradunk a fegyveres butaság túszainak.

ősbölény 2013.03.30. 22:41:05

@Fejesrob: Ezt nem lehet tudni, mert MSZP-SZDSZ-székház nem volt, ez két külön párt volt, amelyik koalícióban kormányzott. Hogy mit csinált ez a koalíciós kormány, mondjuk a TV-székház ostromakor, ahol az egyesített Újpest-Fradi B-közép molotov-koktélokkal rohamozott, azt lehet tudni: jobban vigyázott az ostromlók testi épségére, mint a rendőrökére.
Persze a történelmi emlékezet nagyonis esendő, a FIDESZ fő tevékenysége a történelem átírásában jelölhető meg, legutóbbi kitűnő példája ennek a katasztrófavédelem hősies helyállása a márciusi hóviharban.

okleveles naiv 2013.03.30. 23:06:35

Nos, csak egy kicsit kell hátrébb nézni az időben a Kádár-éránál, és rögtön megvan az igazi analógia. Megvan ugye? Na, akkor most felállni, ütemesen tapsolva skandálni: Éljen . . . , éljen . . . !

Fejesrob 2013.03.30. 23:12:24

@ősbölény: Na ja.

Nem lehetséges, mert ha jobbikos lenne, akkor gyújtogatna, lsd, fradi közép, de már azért sem lehetséges, mert nincs az MSZP-SZDSZ-nek közös székházuk.

Mondták már, hogy kurvára tudsz érvelni?

Fejesrob 2013.03.30. 23:14:45

@kifordított nagyanyó: Egyetértek. Jól meg kellett volna őket csühölni, aztán a bejárat előtt átadni a rendőröknek azzal hogy elestek a lépcsőn, a páncéltól 2 méterre kaptuk el őket, de azért érdemes kipakoltatni a zsebüket, hátha mégis sikeres volt a betöréses lopás. Mindenesetre a kísérlete megáll.

agyamputáltak 2013.03.30. 23:19:24

@Fejesrob: te szánalmas fidesznyalonc.. látszik neked tetszik a diktatúra. talán egyszer átéled a saját bőrödön, aztán elgondolkodsz. bár ilyeneknél ez se biztos.

kewcheg 2013.03.30. 23:30:53

kádári önkényt összevetni a mai állapotokkal....nos, lehet tücsköt-bogarat kiabálni viktorékra, meg biztosan hibáznak is eleget, de vér!, ismétlem vér nem tapad a kezükhöz, ami nem mondható el kádárról és elvbarátairól,akár küldtek idézést,akár nem.Szal, csak ha magamat veszem, inkabb idézés nélkül vigyenek be 8 órára,amit még max. 4 órával meghosszabbíthatnak (ennyi az előállítás törvényes hossza) mintsem hogy idézéssel mehessek be, csak aztán fél vesével és néhány foggal kevesebbel,vagy sehogyse jöjjek vissza...azért nem mindegy..

Fejesrob 2013.03.30. 23:45:44

@agyamputáltak: Mondjuk, én nem voltam ott, de átéltük. 2006 október 23-án, te szánalmas Bajnai nyalonc.

2013.03.30. 23:46:09

Szemkilövős ballibek! Ti ugattok rendőri túlkapásról? Röhejesek vagytok.

Fullánkos Algol 2013.03.31. 01:25:53

én meg abban vagyok biztos, hogy az olyan hazaáruló csürhe mint amelyik a 2006-os szervezett puccsnak köszönhetően került hatalomra, az nem békés átmenettel fogja végezni, és nem is csak egy kis szemkilövéssel.

okleveles naiv 2013.03.31. 03:14:07

@kewcheg: Lehet, h amikor bevisznek, még az a törvény, h 8+4 órát tarthatnak bent, de amíg bent vagy 8 órát, addig 4-szer megváltoztatják a törvényt...

agyamputáltak 2013.03.31. 03:39:37

@Fejesrob: veled ellentétben én leszarom bajnait is. csak az ilyen szolgalelkű buta barmok keresnek maguknak vezért, meg olyat aki megmondja mit gondoljanak és utána azt szajkózza, te szánalmas talpnyaló.
szóval ott voltál a tüntetéseken. és burogattál, gyújtogattál is? az ilyenek ellen kellett volna éles lőszer a fidesz szerint. ki tudja lehet igazuk volt anno. már sosem tudjuk meg. :) a gyurcsány éra ezekhez a hataloméhes szardarabokhoz képest inas volt csak. :D

Malaka 2013.03.31. 04:18:15

@kewcheg: coming to a cinema near you..Nemsoka atelheted azt az elmenyt is, sot komboban a kettot, idezes nelkul es/vagy idezessel eljonnek erted, bevisznek es ugy megvernek, hogy beszarsz. Kifele menet meg alairod, hogy megcsusztal a lepcson.
Akkor majd eltetheted ezeket a bolsi csicskakat.

toportyánzsóti 2013.03.31. 08:21:47

@Fejesrob: Gyenge terelés ez egy szánnivaló terelttől.Annyi derült ki ismered a csubakka védelmet,HAHA!

toportyánzsóti 2013.03.31. 08:23:26

@Lindalinda: Szemkilövés nélkül is megvakított viktorka,gyűlöletdroidka,HAHA!

Rendíthetetlen Álamkatona 2013.03.31. 08:40:40

@agyamputáltak: Dehogy volt ott, ő itt van szolgálatban. Nézd meg bármelyik blogot, amelyik egy percre is kikerült az indexre. Minimum 1 hozzászólással ott útálkodik mindenhol.

Rob67 2013.03.31. 08:56:06

@Fejesrob: Dragasagom, most nem arrol van szo mi lett volna a jobbikos fiukkal Bajnai alatt. Ne terelj, eletedben egyszer legalabb ne.
Most ezekrol a komcsikrol van szo, ezekrol a voros csotanyonyokrol.

Sea-you 2013.03.31. 09:02:29

Tovabbra is teljesen erthetonek es jogosnak tartom ami 2006ban tortent az oszodi beszed kapcsan. Jogos es ertheto az a tuntetessorozat is, ami most van. Latom viszont, hogy itt is mukodik az oszd meg es uralkodj es egymasra fujtok ahelyett, h az politikai elittel tennetek ugyanezt.

hot-spot (törölt) 2013.03.31. 09:09:34

@Fejesrob: Sajnos nem lőtték ki eléggé a szemedet, te baromállat.

2llkedő 2013.03.31. 09:23:43

@kewcheg: "de vér!, ismétlem vér nem tapad a kezükhöz,"

Még! De ami késik, nem múlik!

2llkedő 2013.03.31. 09:25:27

@Sea-you: "Tovabbra is teljesen erthetonek es jogosnak tartom ami 2006ban tortent az oszodi beszed kapcsan."

Melyik részét?

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.03.31. 09:29:56

hát igen :((

csak akkor volt demokrácia, amikor kilőtték a tüntetők szemét, eltörték a kezüket, és a tüntetőket, már elöző nap 72 órára fogdába vitték

most diktatúra van, és nincs szólásszabaccság, ezért nem is lehet állandó ajvékolást látni index címlapon

xd

de majd 2014-be eljő dopeman a messiás, ne féljetek elvtársak!

Sea-you 2013.03.31. 09:32:17

@félázsiai 2llkedő: termeszetesen nem a rendori fellepest :)

Sea-you 2013.03.31. 09:34:07

@wmiki: te tenyleg ekkora read-only droid vagy? Nem kell megvalaszolni.

Kis ember 2013.03.31. 09:40:45

Komolyan mondom, ez az ország ugyanúgy megérdemli a mostani komcsijait, mint a Rákosiékat.
Az érv egy állami törvénytelenséggel szemben, de bezzeg a másik is? Hát nem azért szavaztak erre a pártra, hogy ilyen ne forduljon elő többet?
Mit tehet ez a 20 éves gyerek arról, hogy annak idején 8 éve (meg azelőtt 25 éve, meg azelőtt 70 éve) törvénytelen volt a hatalom?
ITT és MOST nem szabad hagyni, hogy bármelyik vezetés ne tartsa be a szabályokat.
Egyébként miért nincs itt "tahótlanítok" gomb? Ezt a fejesrob-trollt, meg az agyatlan, mindenki által kiröhögött wmikit nem akarom olvasgatni, úgyhogy kedves blogszerző, tégy fel egy szűrésgombot légyszi!

2llkedő 2013.03.31. 09:45:37

@Sea-you: Igazad van, nem egészen égett Budapest.

2llkedő 2013.03.31. 09:46:49

@wmiki:
Diktatúra = ballibsi van hatalmon
Demokrácia = fidesz van hatalmon

MosoMasa 2013.03.31. 09:51:52

Egy kis népszerűségért érdemes Kádározni. Főként egy olyan közegben, ahol azt sem tudják miről van szó, de jó komcsizni kádározni zsidózni .... csak úgy bele a levegőbe ... Tök fasza.

okostojgli (törölt) 2013.03.31. 09:52:29

@Fejesrob: "székházba betévedő jobbikos"

Na, melyik kérdés nem hangzott volna el?:
Mit kérsz a pofádba, Molotov-koktélt vagy sósavat?

Ráadásul a szarabbikos olyan kretén, hogy azt sem tudja hol van a székház, ő betéved, pedig meg is kérdezhette volna a rendőrt.

okostojgli (törölt) 2013.03.31. 09:54:57

@wmiki: "kilőtték a tüntetők szemét ... és a tüntetőket már elöző nap 72 órára fogdába vitték"

Bevitték a tüntetőt, hogy kilőjék az örsön a szemét?
Melyik országban és mikor?

okostojgli (törölt) 2013.03.31. 09:56:30

@wmiki: "szakértője vagy a droidságnak"

Csak az tudja mi a középosztály és a pornó aki már látott olyat.
Aki olvasott már téged, tudja mi a droid.

Sea-you 2013.03.31. 09:57:46

@félázsiai 2llkedő: mashol is tortent mar ilyen, nem varom el, hogy a tomeg minden esetben kisujjeltartva fejezze ki a velemenyet. Nyilvan van intelligensebb formaja is a velemenynyilvanitasnak, de abban az esetben erhetonek ereztem a reakciot.

2llkedő 2013.03.31. 10:01:32

@Sea-you: A fidesz akkor támogatta a csőcseléket, aktív részese volt a rombolásnak. Lásd Kossuth téri huggyozás, vekkerezés, tv székház ostrom, okt. 23 egész napos események, stb. Egyszer se szólalt fel ellene, inkább tüzelte a csőcseléket. Ez már messze túlment a demokratikus vélemény nyílvánításon.

Kis ember 2013.03.31. 10:07:35

@okostojgli:
Ha bloghut olvasók között kimondom a "wmiki" szót, mindenki (politikai nézettől függetlenül) csak röhög.
Ő a blog.hu szánalmas bohóca.:)

Sea-you 2013.03.31. 10:10:32

@félázsiai 2llkedő: igen, a zavargas tulmegy a demokratikus velemenynyilvanitason. Nem akarok nagy szavakkal dobalozni, de a forradalom is. En tovabbra is jogosnak ereztem a reakciot, de elfogadom, hogy ha valaki nem. A Fidesz nyilvanvaloan a sajat politikai erdeket kepviselte, mint ahogyan most is azt teszi.

Amugy szimbolikusnak ereztem, hogy a Fidesz szekhaz osszes roloja le volt engedve. Nem kivancsiak semmilyen ellenvelemenyre.

Éhes_ló 2013.03.31. 10:24:08

Ajvékoljatok csak, zene füleinknek:
www.tarki.hu/hu/news/2013/kitekint/20130327_valasztas.html

Minél jobban nyivákoltok, annál jobban mozgósítotok a jobboldalon.
HAJRÁÁÁÁÁ!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.03.31. 10:31:15

@Kis ember: ezzel nincs is baj

semmelweis ignácot is kiröhögték anno, a hozzátok hasonlóan magukat felsőbbrendű értelmiségieknek képzelő kényszerképzetesek

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.03.31. 10:32:28

@okostojgli: jaj, a droidról jut eszembe:
"
A 2006-os tüntetéshullám alatt és után a nemzeti ünnepek előtt a rendőrök a hangadónak vélt embereket előző este előállította, majd 72 órára (nem egy kihallgatásra, mint most!) előállította. Meg sem vádolták őket, később elengedték, majd fizették a bíróság által megítélt kártérítéseket.

Akkor a média nem üvöltött kádárizmust, pedig valóban tipikusan komcsi lelkület ok nélkül begyűjteni a más véleményűeket a nemzeti ünnepek előtt.

Csak valahogy nem értem a kettős mércét: akkor sem volt minden tüntető kukaborogató vandál (sőt darabszámukra tekintettel a kisebbség volt), hiszen százezres tömegek voltak. Nem hetvenen mentek ki egy helyre, mint most: a fél média megemlékezett arról, hogy a minap hat-hét (!) debreceni diák tüntetett, akkor meg a tévészékház elfoglalása alatt is csak egyetlen televízió közvetített. Szintén érdekes, hogy óriási a felháborodás, hogy éjjel a Sirályban razzia volt. Mikor mi a blogközösségünknek (mi voltunk a nagyon más véleményűek az előző kormány alatt, de most is annak számítunk) bulit rendeztünk, eljött vagy ötven ember. Három kisbusznyi rendőr jött ki mindenkit igazoltatni. Rendszeres volt a vegzálás, de sosem érdekelte a médiát.

Szóval kicsit úgy érzem, néhány embernek most nyílik ki a csipája, és mártíromkodni akar, mikor erről eléggé lekésett már.
"

2llkedő 2013.03.31. 10:32:38

@Sea-you: "A Fidesz nyilvanvaloan a sajat politikai erdeket kepviselte, mint ahogyan most is azt teszi."

Piktor mindig is a saját politikai érdekeit nézte. Az ország érdekeit mindig is nagyívben lesz@rta.

2llkedő 2013.03.31. 10:35:48

@wmiki: "akkor sem volt minden tüntető kukaborogató vandál (sőt darabszámukra tekintettel a kisebbség volt), hiszen százezres tömegek voltak. "

Akik nem kukaborogató vandálok voltak, azokat nevezhetjük katasztrófatúristáknak. Élvezettel nézték a kukaborogatókat, és még szurkoltak is nekik.

Lencsés István 2013.03.31. 10:38:19

" .... Most, ha valaki nem tetszik a hatalomnak,
azt csak karonfogják és beviszik kihallgatni. .... "

1 . Nincs hatalom . 2 . Miért ne tehetnék meg ?

Ian Turel 2013.03.31. 10:38:55

Ti betegek vagytok emberek!
Így egymásnak ugrani pár szaros párt miatt...

Mintha bármelyiknek is igaza lehetne egyáltalán.
Olyanok vagytok, mint a foci-drukkerek. Csak tudtok írni.

2llkedő 2013.03.31. 10:40:59

@Sea-you: "Nem akarok nagy szavakkal dobalozni, de a forradalom is."

Forradalom: gyorsan jövő, megrázó társadalmi jelenség, amely teljesen átalakítja a társadalmi és politikai intézményrendszert, vagy komoly kulturális, gazdasági áttörést hoz.

Ezek közül melyik volt igaz a 2006-os eseményeknél?

Mondjuk most már lehet látni, hogy a teljesen átalakítja a társadalmi és politikai intázményrendszert. Demokráciából diktatúra.

Sea-you 2013.03.31. 10:48:49

@félázsiai 2llkedő: Nem gondolom es nem is allitottam, hogy 2006ban forradalom volt. Nem volt az. Csak arra probaltam hozni egy analogiat, hogy bizonyos esetekben - es 2006 ilyen volt - szinte lehetetlen a teljesen demokratikus, minden torvenyt betarto velemenynyilvanitas. Ettol meg nem omlott ossze a rendszer, de volt egy nagy kilenges.

Butasagnak tartom azt a velemenyt, hogy itt diktatura lenne, vagy hogy a Fidesz diktaturat akarna kiepiteni. En ugy latom, hogy a lehetoseget teremtik megy egy Putyin fele autokrata kapitalizmusnak. Ezt nem feltetlenul ok fogjak kiepiteni, de jelentkezo mar van.

Julian Plenti 2013.03.31. 10:58:08

@wmiki: Régóta figyellek téged és írásaidat, téziseidet. Egyszerű vagy mint a barlangrajz!
A diplomásokat utálod még?

Julian Plenti 2013.03.31. 11:02:11

@Lindalinda: Borzasztóan taszítóak tudnak lenni a gyűlölködő csajok! Hapsid van? Kétlem!
Tudom, nem elegáns a személyeskedés, de a magad fajta szar alakok (esetedben hülye picsák) ballibsiznek engem, csak azért mert utálom a mostani jellemtelen garnitúrát.
Ugyanez vonatkozik a stefánia nevű riherongyra.

2llkedő 2013.03.31. 11:06:34

@Sea-you: "vagy hogy a Fidesz diktaturat akarna kiepiteni."

Pedig minden lépésük annak a lehetőségét teremti meg.

"Akkor új politikai és gazdasági rendszereket kellett fölépíteni. Egyelőre most még nem kell új politikai rendszereket fölépíteni, de föl kell építeni új gazdasági rendszereket Közép-Európában, és reméljük a Jóisten megsegít bennünket, hogy a demokrácia helyett nem kell kigondolnunk más típusú politikai rendszereket, amelyeket a gazdasági túlélés érdekében aztán be kelljen vezetni" - mondta.
www.stop.hu/belfold/orban-egyelore-most-meg-nem-kell-uj-politikai-rendszereket-folepiteni/1068590/

A kormányfő hozzátette: a jelenlegi demokratikus rendszerek beépített problémája a vezetés gyengesége. "Egy elnöki rendszer valószínűleg alkalmasabb nehéz reformok végrehajtására, mint egy parlamentáris rendszer."
index.hu/belfold/2012/10/10/orban_az_elnoki_rendszer_alkalmasabb_a_reformokra/

„””””””””9. Az új mozgalom lényegébõl és belsõ szervezetébõl kifolyólag ellensége a parlamentnek. Elveti tehát a vezért mások véleményének végrehajtójává lealacsonyító többségi döntés jogának elvét általában éppen úgy, mint saját bensõ szervezetében. A mozgalom az egész vonalon a vezér feltétlen tekintélyének elvét követi, amely ennélfogva a legnagyobb felelõsséggel is jár.””””””””

2llkedő 2013.03.31. 11:07:50

@Sea-you: "En ugy latom, hogy a lehetoseget teremtik megy egy Putyin fele autokrata kapitalizmusnak."

Vagyis diktatúra.

Kis ember 2013.03.31. 11:19:19

@wmiki:
Sőt, Füttyös Gyurit is. :)
A kiröhögés sajnos legtöbb esetben nem a zsenialitás, hanem az idiotizmus indikátora.

Sea-you 2013.03.31. 11:21:14

@félázsiai 2llkedő: Igen, de jelenleg meg nem az. Abban a pillanatban, ha ugy latom megvalosult/kozel van a megvalosulashoz, kenytelen leszek elhuzni mashova. Remelhetoleg a csaladommal egyutt. De jelenleg meg jo nekem itt, viszont a velemenyemet/elegedetlensegemet igyekszem kifejezni es meg semmilyen atrocitas nem ert emiatt. A velemeny szabad. Remelem az is marad.

2llkedő 2013.03.31. 11:28:09

@Sea-you: "Igen, de jelenleg meg nem az."

A zsenit az őrülttől is csak egy lépés választja el.

Sea-you 2013.03.31. 11:30:22

@félázsiai 2llkedő: Na most ez eleg kozhelyes valasz volt. Ez ennel joval komplexebb, nem arrol van szo, h Orban holnap felkel es este mar tepik le a kormoket :)

xvxvxv 2013.03.31. 11:30:40

@wmiki: a múltkor nem azt mondtad, hogy neked gergényi pribékjei - nem is egyszer, a félreeső kapubejárókban, a harc szüneteiben - a gumibotjukat dugták fel?

most meg azzal jössz, hogy mégis a szemedet lőtték ki?

dönts már végre el: megforgatták a komcsik benned a gumifütyköst vagy a szemedet csipázták ki?!

a kettő, magad is beláthatod, nem megy!

2llkedő 2013.03.31. 11:32:22

@Sea-you: Török Gábornak írtam egyszer:

""""Ez egy Puzzle játék. A fidesz kiöntötte az asztalra a darabokat, és azt mondta, ebből a halmazból egy nagyon szép Tündért fog összerakni a Tündérmeséből. Az asztal egyik oldalán van a kormány és a kormánypártok, a másikon a választók. Szépen kezdik őnállóan nézve a darabokat nincs semmi félelmetes bennük, a fidesz pedig el is próbálja magyarázni, hogy az a Tündérnek mely része. Az egyszerű ember pedig a részlethez hozzá képzeli az egészet. Aztán ahogy szaporodnak az elemek, egyre jobban fogy a képzelőerő, egyre érthetetlenebb, hogy ebből hogyan lesz Tündér. Amikor már nem lehet megmagyarázni, hogy az adott elem mi is, akkor majd egyszerűen megfordítják a képet, hogy lássuk mi is alakul ki. És akkor szembe találjuk magunkat egy kis bajuszos, nem túl bizalomgerjesztő, rossz emlékeket idéző pasassal.
Sokan vannak, akik fejjel lefelé is tudnak tervet olvasni. Ők azok, akik most szólnak, hogy mi is lesz a játék vége, de ezek az emberek hiába próbálják elmondani azoknak, akik csak szemből tudják nézni a képet, nem tudják meggyőzni őket. Mint ahogyan nehéz egy vak embernek elmagyarázni a színeket.

Egy másik megközelítés:
Van egy hosszúkás tó, ami a szabadságot jelképezi. A déli oldalon azt mondja a kormány, hogy feltölt egy métert, mert kell a strand védelme érdekében. Mindenki örül. Aztán jön a következő egy méter, mert akkor szükséges padoknak a hely. mindenki örül. Aztán jön a következő egy méter, mert milyen jó is lesz, ha oda csúszdát építünk. Az egyszerű ember pedig örül, hogy egyre szebb a strand. Csak vannak, akik szólnak, hogy oké a part, de a vízfelület egyre csak csökken. A válasz az, hogy de van még sok víz, miért is a károgás? Aztán azt vesszük észre, hogy már csak egy pallót kell átfektetni, és az északi parton vagyunk.

Piktor is megmondta, hogy olvassunk a jelekből."""""

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.03.31. 11:33:12

@Fejesrob: Tehát azt mondod, hogy a fidesz semmivel sem jobb, mint a bolsilibsi mszp/szdsz? Érdekes, tőled nem számítottam ilyesmire.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.03.31. 11:34:10

@Fejesrob: És ha a te gyereked is köztük lett volna? Mekkora egy féreg vagy.

Mária 2013.03.31. 11:37:04

"Aki valamiért nem tetszik a hatalomnak, azt csak karonfogják és beviszik kihallgatni."

És még mindig nincsenek tömegek az utcán.

Addig, amíg nem lesznek, addig senki semmin ne csodálkozzon.

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.03.31. 11:50:43

Az ír és belga pontozó nem véletlen pontozta le szegény Erdeit.

Az orbáni szarháziság ,európai közutálat miatt "verték meg".
A zártkapus meccs is miatta volt, az európai labdarúgó szövetségnél is pozíciót szeretne, keveri a szart.
Sok bajunk volt, van és lesz Orbán miatt!
Eltünni, nem kéne már?

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.31. 12:30:01

@Fejesrob: ne is zavarjon te "nem" nyilas idióta, hogy a rendőrök ugyanazok most is! Csak a vezetők változtak. És ha csak annyit csinálnak, mint amennyit ezek a srácok a Narancsos Führer székházánál, akkor fordított helyzetben kb. álltak volna és nézik, hogy csinál-e valaki disznóságot.
Csakhogy... a tisztelt, egyáltalán nem náci csürhétekre nem jellemző, hogy ha valahol "tüntetni" kezdetek, akkor az mentes lenne a vandalizmustól.
Elég csak a focimeccsek környékén nézelődni.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.31. 12:31:06

@pocakos focista: nem ezt mondja, csak buta, mint a jobbikos propagandisták általában. ;)

Netuddki. 2013.03.31. 12:54:36

Visszakövetni ki adta a parancsot és miért. Már nem sokáig lesz itt "uralmon" a fidesz...

2llkedő 2013.03.31. 13:28:26

@Sea-you: "nem arrol van szo, h Orban holnap felkel es este mar tepik le a kormoket"

Senki nem is mondott ilyet. Ráadásul én speciel ezzel kapcsolatban nem Piktorra gondoltam, hanem a jelenlegi helyzetre. Csak egy ugrás a Sugár!

sjános 2013.03.31. 14:17:24

@wmiki: Tudom hogy hiba egyáltalán Hozzád szólni!
De nem bírom ki...
Ha valamit felböfögsz...bizonyítsd!
"A 2006-os tüntetéshullám alatt és után a nemzeti ünnepek előtt a rendőrök a hangadónak vélt embereket előző este előállította, majd 72 órára (nem egy kihallgatásra, mint most!) előállította. Meg sem vádolták őket, később elengedték, majd fizették a bíróság által megítélt kártérítéseket."
Tényeket! Linkeket! Újságcikkeket!
De nem ám olyat, amit hagymázas álmaidban TE írtál!
Mert ez, amit TE itt írtál...így, ahogy írtad hazugság!
Ha nem találsz bizonyítékot, én tudom bizonyítani, hogy hazudtál!
Szóval húzz bele!

2llkedő 2013.03.31. 14:20:48

@sjános: egy szűklátókörűtől vársz ilyeneket?

sjános 2013.03.31. 15:26:13

@félázsiai 2llkedő: ??
Miért ne....ha vita van legyen vita..:)
Csak légből kapott marhaságokat ne pufogtassunk már..:)
Én biz, 21-22 éves voltam a 88-89-es események időpontjában.....háááát, nem gondoltam volna, hogy 23 év múlva visszajutunk ugyanoda!
Ez gyalázatos...
Úgy tűnik ez a "fél-ázsiai" nép...vagyis legalábbis a szavazóképes lakosság 25%-a, a szocializmusban akar élni!
De akkor mi a pi..nak kellett ez a 23 éves kanyar??
Pláne...ha a 25% rátudja erőszakolni az akaratát a többiekre....tényleg ennyire sz@r, jellemtelen, erkölcstelen, akaratgyenge, gondolkodásképtelen nép vagyunk??
Nem hiszem!
Ezért kéne valami "tisztító tűz"!
Az egész, mocsok, pofátlan rabló, 23éves politika garnitúrát eltüntetni!
Végleg!
Ügynökakták! Szakmaiság! Számon kérhetőség!
Visszahívhatóság!

Éhes_ló 2013.03.31. 16:01:15

@11235813: A tömegdemokráciát nem genetikailag évszázadokra visszamenően pedigrésen válogatott, gondosan nevelt és felkészített kiválasztottak csinálják, hanem cinikus gazemberek és az általuk elbódított agyatlan, gyökértelen, műveletlen 15-25%-nyi totálisan bárhová kibillenthető szavazó.
Rájuk utazik minden "korszerű" és "felvilágosult" hatalommániákus és a csapataik is, mádiapatkányostól, művészestől, pénzemberestől, ejrópaji politikusostól és helyi primitív sameszostól.
Nem az értékválasztó és elkötelezett 15-25%-ok nyerik meg a tömegdemokráciák választásait, hanem a hol hozzájuk csapódó, hol ellenük szavazó agyatlan és értékek, meggyőződések és jövőkép nélküli senkik.
Ezért (is) győzött Spárta anno Athén felett.
Ezért lettek császárok Róma urai és nem a megvehető manipulálható tömeggel játszadozó szenátorok és bábjaik.
Ezért lett önálló hatalmi ág 100 éve a média, az agymosó-manipuláló gépezet.
Ezért gyűlöli a politika a középosztályt és fosztogatja, pusztítja le földönfutóvá, minden erővel, bárkivel (cigányokkal, bűnözőkkel, bankokkal, multikkal) összefogva.

Nem értem mi a gondod, ha csak az nem, hogy buktor szemmel láthatóan kellően cinikusan használja ezt a bugyuta lecsúszó lenyomott tömeget a saját hatalmi céljaira, a közvéleménykutatók szerint visszaigazoltan is sokkal jobban, mint libás, elqró és szarházi, az osztódva szaporodó és mára már szinte követhetetlen posztszdsz variációkról nem is szólva...

Ahogy a mocsok antall cinikusan írta: tessék kérem forradalmat csinálni. Csak arra vigyázzatok, nehogy mások lógjanak a lámpavason, mint akiket odaképzeltetek, mert ahogy ma a társadalmat mérik inkább jobbszélre csúszna a társadalom, semmint balra és buktor mellett a libás, elqró és a fél maszop is lógna az szdsz-es társaival és a teljes hitközséggel együtt.

Tévedsz, ha azt gondolod nincs ti és mi.
Van és volt is mindig, mert a politika, a társadalom rétegeinek és a közösségeinek érdekei sosem egyvariációsak, sosem egyértelműek, hanem küzdelmek, kompromisszumok árán ideig-óráig eshetnek egybe, majd válnak megint ellentétesekké.
Mindig van más út, mindig vannak akik szerint másképpen kellene tenni.

Aki pedig ezt tagadja az sunyi módon hazudik.
Azt gondolod lehet buktor bukásáról agyalognod anélkül, hogy elmondanád kit, kiket ültetnél a helyére és az mit csinálna másként a GDP 80%-át kitevő uzsora és kamatai alatt pusztulva?
Komolyan ezt hiszed?

2llkedő 2013.03.31. 16:03:53

@sjános: "Miért ne....ha vita van legyen vita.."

Vitához vitapartner is kell.

2llkedő 2013.03.31. 16:05:25

@Éhes_ló: "Azt gondolod lehet buktor bukásáról agyalognod anélkül, hogy elmondanád kit, kiket ültetnél a helyére és az mit csinálna másként a GDP 80%-át kitevő uzsora és kamatai alatt pusztulva?"

Piktor is így nyert.

Éhes_ló 2013.03.31. 18:31:08

@félázsiai 2llkedő: tévedsz.
Alaposan.
Buktor elmondta mit akar tenni és a nép hitt neki.
Hazudott, vagy beleverték az orrát a elqró és megyó piszkába, mára már mindegy.
Letörölte a vért a pofájáról azon frissiben és elindult arra, amerre engedték az ejrópaji haverjai.
Közben kirabolt válogatás nélkül mindenkit, bankokat, közműcégeket, embereket.
Mert kellett a lé a gazdáinak és kellett a kamat is a gazdáinak és ő fizetett, mint a katonatiszt és fizet mai, még ha bele is döglik az ország.

Mit tenne másként a libás?
Mit tett másként a libás?
A zembereket szopatta szét és imf hitelt vett fel és hasznűlt el a rekord hiány fedezésére.

Buktor már első évben jobb volt ennél.

2llkedő 2013.03.31. 18:44:06

@Éhes_ló: "Buktor elmondta mit akar tenni és a nép hitt neki."

Buktor nem mondta el, hogy mit akar tenni. Hazudott, hazudott és még egyszer hazudott.

Illetve elmondta a fogd rá a nyuszi stílussal. Amit az előző kormányról írtak, ők azt vezetik be fokozottabban.

"A zembereket szopatta szét és imf hitelt vett fel és hasznűlt el a rekord hiány fedezésére."

Mivel szopatta szét az embereket?
Milyen imf hitelt vett fel?

Éhes_ló 2013.03.31. 19:13:22

@félázsiai 2llkedő: nem érted a nyelvünket, vagy csak olvasni nem tudsz?
Fuss neki még 1x mit írtam buktorról, és utána azzal vitázz amit leírtam és ne azzal amit nem.

Bajnai ezt tette:
fn.hir24.hu/itthon/2009/04/02/brutalis_bajnai_csomag
index.hu/gazdasag/magyar/2009/04/21/elkeszult_a_reszletes_bajnai-csomag/

Eközben a gazdaság zuhant:
www.portfolio.hu/gazdasag/itt_vannak_a_bajnai-csomag_parameterei.113567.html
A hiány pedig nem csökkent 3% alá:
www.vg.hu/gazdasag/makrogazdasag/az-ev-elso-feleben-nott-az-allamhaztartasi-hiany-329185

Az imf pénzek pedig ömlöttek, mert ez elnyerte a haverok tetszését:
www.mfor.hu/cikkek/Az_IMF_tol_is_fugg_majd__mennyire_fog_fajni_a_Bajnai_csomag_.html

2llkedő 2013.03.31. 19:22:29

@Éhes_ló: Ezzel szemköpszt Piktor, ill. Kuszaszem erdményei? Lenyúlt manyup pénz, brutális munka törvénykönyv, stb.

Éhes_ló 2013.03.31. 19:35:48

@félázsiai 2llkedő: terelsz, miközben továbbra sem olvasod el amit írtam.
Sajnálom.

Segítek:
Buktor elmondta mit akar tenni és a nép hitt neki.
Hazudott, vagy beleverték az orrát a elqró és megyó piszkába, mára már mindegy.
Letörölte a vért a pofájáról azon frissiben és elindult arra, amerre engedték az ejrópaji haverjai.
Közben kirabolt válogatás nélkül mindenkit, bankokat, közműcégeket, embereket.
Mert kellett a lé a gazdáinak és kellett a kamat is a gazdáinak és ő fizetett, mint a katonatiszt és fizet mai, még ha bele is döglik az ország.

Mit tenne másként a libás?
Mit tett másként a libás?
A zembereket szopatta szét és imf hitelt vett fel és használt el a rekord hiány fedezésére.

Buktor már első évben jobb volt ennél.

Mit nem értesz ebből?
Semmit.
De ez legyen a te bajod.

2llkedő 2013.03.31. 20:21:13

@Éhes_ló: Remélem jövőre Piktorék nyernek egy minimális többséggel, oszt rájuk szakad mindaz, amit összehánytak.

Éhes_ló 2013.04.01. 10:10:36

@félázsiai 2llkedő: erre erős esély van. Akár újabb 2/3 is kinéz nekik ( a jobbikkal együtt ha a libáás /ne adj Isten/ feltámadna).

2llkedő 2013.04.01. 10:20:38

@Éhes_ló: Az jó lesz, legalább kinyírják egymást. Két dudás nem fér el egy csárdában.

Éhes_ló 2013.04.01. 15:40:45

@félázsiai 2llkedő: ők nem két dudás, ahogyan libás és elqró sem két dudás.
A műsor amit látsz csak a plebsnek szóló ámítás.

2llkedő 2013.04.01. 15:44:30

@Éhes_ló: Mindkét vezér egoista. Nem kicsit, nagyon.
süti beállítások módosítása