HTML

Viktoriánus Blog

A magyarországi (első és második) Viktoriánus korszak érdekességeiről, különös tekintettel a két korszak névadójára.

Friss topikok

Linkblog

2013.08.07. 12:08 viktorianus

Szóvivő a pöcegödör alján

A Fidesznek az egyik szóvivője (nem, ezúttal nem a kiflis szőke szenátorasszony, hanem valami - az ismertségért éppen most taposó - kopasz ember) kedden azt mondta: a romagyilkosságok ügyében született ítélet ellenére is nyitva maradt még néhány kérdés, így például az, hogy miért éppen akkor, 2008-ban és 2009-ben, a Gyurcsány-Bajnai-kormány idején történtek a gyilkosságok, és azok kinek álltak érdekében. Közölte azt is, hogy a Fidesz kíváncsian várja, hogy a romagyilkosságokkal kapcsolatos titkosszolgálati mulasztások politikai felelősségének kérdésében is "ugyanúgy összezár-e a bukott baloldal, mint a Szilvásy-Laborc-üggyel kapcsolatban".

Drága jó Zsigó Róbert úr!

Ezek szerint - folytatva az Ön agybeteg zseniális gondolatmenetét - további nyitott kérdés, hogy a pécsi B. Katát miért éppen 2012-ben, a baltás-tolvaj-mutyis kormány idején ölték meg? Miért szaporodtak el a nyugdíjvédő-kormány idején Pécsen a gyilkosságok?
És miért támadták meg éppen a Nagy Felcsúti Stadionépítés idején a pécsi polgármester lányát?
Mi a helyzet Sz. Bencével? Őt miért éppen 2012-ben ölték meg? Kinek állt érdekében, éppen 2012-ben megölni?

Miért éppen 2012-ben történtek ezek? Miért? Hangsúlyozom: 2012-ben. Szóval miért 2012-ben?

Azt is ugyanilyen kíváncsian várta, hogy az azeri baltás gyilkos szabadon engedésének kérdésében is "összezár-e a bukott jobboldal"?  Mert ez is 2012-ben történt. Érti ugye? 2012-ben.

Ugye undorító kérdések ezek így, ebben a formában? (Az érintettek családjaitól, és a jóérzésű emberektől elnézést kérek, ezekért az ocsmány kérdésekért!)

Az ember azt hinné, hogy a kommunikációs mélyrepülésben már nincs lejjebb. De figyelve Önöket, nincs kétségem: az Önök célja a pöcegödör legaljáról dobálni a szart. Számomra csak azért furcsa ez, mert amikor bemászik legalulra, akkor Ön ugyebár a feje búbjáig szaros lesz, viszont onnan hiába dobálódzik: senkit sem képes eltalálni vele. De ha Önnek már csak ez okoz orgazmust örömet, lelki békét, megnyugvást, akkor az ég szerelmére: ki ne másszon onnan. Ásson csak még mélyebbre. Lapát nem kell?

152 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://viktorianus.blog.hu/api/trackback/id/tr295449453

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.08.08. 19:13:03

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Takaros portára vezet a slag a közkútról a Street View szerint 2013.08.08. 09:44:17

A Google kamerás autója érdekes képeket rögzített Ózdon a Mátyás király utca egyik udvara előtt. A Street View nem barátja a vízlopással a cigányokat vádoló ózdi polgármesternek. A felvétel itt készült. (Via 444.hu)

Trackback: Marék rizsért dolgoztat Orbán spanja Felcsúton? 2013.08.08. 09:41:04

Magának a bevétel 20%-át, míg 225 alkalmazottjának összesen a bevétel 3,5%-át adta. Tipikus magyar vállalkozó. Cége múlt évi bevételének közel 20%-át vette fel osztalékként, míg 225 alkalmazottja összes bérköltségére a bevétel 3,5%-át fordította. Més...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kalaposinas 2013.08.07. 13:14:34

Kinek áll érdekében, hogy a szóvivők rendre marhaságokat mondjanak?

toportyánzsóti 2013.08.07. 15:51:32

Korábban nem voltak ennyire hazug tolvajok és mégis el lettek zavarva,ma már a birkákat is zavarja hogy mennyire hülyének nézik...

evelynn 2013.08.07. 16:56:34

Azt hinné az ember, hogy van normális esze, pedig nem.Régóta mondom, hogy pályaalkalmassági kéne a politikusoknak is. Nagyságrendekkel könnyebb lenne az életünk.

Venyigeszu 2013.08.07. 21:55:16

Zsigó?!
Ennél több szót ő nem is érdemel.

Mikor veszi már észre a FIDESZ, hogy azon túl, hogy egyszerűen hányingert keltő a "kommunikációjuk", de még kontraproduktív is?
A legtöbb ember már csak röhög a kényszeres bajnaizásukon, nyolcévezésükön. ( Persze, a vakhitű janicsárjaik nem de velük azt is el tudnák hitetni, hogy 2X5=7.)
Nálunk a melóhelyen már lassan szállóige, hogy minden hiba, nehézség kapcsán annyit mondunk, hogy " a Bajnai miatt".
De hallottam már BKV járaton tinik beszélgetését is, ahol a rossz doga eredményt azzal magyarázták, hogy "Bajnai miatt" kaptak rossz egyet. És nevettek rajta!

kalaposinas 2013.08.07. 22:10:06

venyigeszu! Ezek szerint Bajnai megbízásából belülről bomlasztják a Fideszt? Meg kell hagyni: ügyesek.

miketbeszéltek 2013.08.07. 23:27:57

@Venyigeszu: Még nem kell elhinnie ezt a Fidesznek, mert -bár én sem gondoltam ezt korábban- még mindig sikeres a negatív propagandájuk.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.08.07. 23:30:51

...végül is az ő általuk irányított titkosszolgálat figyelte, szervezte be az egyiket..
semmi gpnd, spongyát rá

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.08.07. 23:38:30

Szerencse, hogy emberek halálából a fidesz nem akar politikai hasznot húzni. Mi sem áll távolabb attól a bazi nagy konzervatív polgári értékrendjüktől nekik.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.08.07. 23:39:47

@FILTOL: Márhogy a fidesz által irányított titkosszolgálat? Miket zagyválsz össze?

Kerek négyszög 2013.08.07. 23:53:06

A fidesz 2002-től teljesen legalizálta az erőszakot, mint szentesített eszközt a cél érdekében. Nem kell ahhoz kormányon lenni, hogy ezt átvegye az ultrarasszista bagázs. Orbánék oligarchái által pénzelt fideszes pártmédia minden szócsöve az erőszakról és a gyűlöletről szólt. A verbális erőszak mindig átcsap fizikai erőszakba.

2006 -ban a választások előtt a következő hangulatban volt a feltüzelt jobboldal: "Ha nem nyerünk, forradalmat kell csinálni".
Ez ki is lett mondva. A forradalomnak nevezett gyújtogatás, randalírozás aztán meg is történt.

A parlamentben számtalanszor fel lettek szólítva a fideszes képviselők, hogy hagyják abba az erőszakra uszítást, mert baj lesz. Csak hörögtek, üvöltöztek.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.08.07. 23:59:06

@Kerek négyszög: Jó, hát azt csinálták, amihez értenek. Az a baj, hogy ha egy tehetséges kormánya lett volna az országnak az emútnyócévben (nem egy mszp kvalitású), ilyen tetű ellenzék mellett akkor is szarul ment volna a szekér. Tehát teljhatalmat adott az istenadta nép a tetű ellenzéknek. Most akkor, bizonyítsa be valaki, hogy ez a nép nem azt érdemli, ami most történik.

tobeor 2013.08.08. 00:04:21

A Fideszmaffia szóvivője = Orbán szóvivője.
Ez a sokadik kis Fidesz-vazallus, ez a sokadik kis Orbán-huszárka levegőt se vehetne a gazdája engedélye nélkül, azaz a személyes érdektelen.

A szóvivő azt mondja, amire Orbán utasította, azaz ez Orbán mocska, Orbán hazugsága, Orbán pöcegödre.

Orbán régi vágya, hogy gyilkosnak állítsa be Bajnait. És a szavazói lelkesen asszisztálnak ehhez az undorító förtelemhez.

J.László 2013.08.08. 00:22:10

Németország: "döner-gyilkosságok". Magyarország: "romagyilkosságok". Már-már gyanúsan sok a hasonlóság a két projekt között, mindkét országban némi titkosszolgálati részvétellel megsózva.

Flúgatlan 2013.08.08. 00:31:19

Egy szóvivő ne beszéljen ilyeneket, az igaz.

Maga a felvetés azonban érdekes: Ha a Fidesz-kormány alatt történtek volna a cigány-gyilkosságok, akkor itt óbégatna mindenki, hogy persze hogy ilyen történik, amikor a fasiszta kormány bátorítja a jobbszélt.

Arra, hogy miért is a Bajnai-kormány alatt történtek ezek, a válasz egyszerű: nincs összefüggés a kormány és a szélsőségesek bűntettei közt. Ezt kellene kimondania a "baloldalnak". Csakhogy akkor nem hőböröghetnének minden mai jobbszélső megnyilvánuláson, hogy ez is csak a Fidesz hallgatólagos támogatása miatt lehet.

Az persze nem kormányszóvivői szint, hogy ilyen "beugratósdit" játsszanak.

Jenyei 2013.08.08. 00:54:18

@Flúgatlan: igazán nincs? Akkor nézz kicsit utána, hogy pl. Gazdag István, a miniszterelnök által olvasásra ajánlott Demokrata főmunkatársa hol, milyen helyeken publikál. Antidogma, talán kezdd ott. Nagyon szép Hitler-szülinapi fényképet, és egyéb csodát találhatsz ott.

bigthereal 2013.08.08. 01:43:12

szegény poszter nem lát tovább az orránál, és ezen állapotát közre is adja:)

ugyan honnan volt ezeknek a csóró gyerekeknek katonai felszerelésük? honnan volt fekete terepjárójuk? miért hagyta abba egyikük megfigyelését a titkosszolgálat? valójában kinek állt érdekében, hogy ezek a buta gyerekek cigányokat lövöldözzenek? na?

hármat lehet találni...

de más bűncselekményekkel összemosni ezt a hatalmas felkészülést és felszereltséget igénylő sorozatot szimpla butaság

Démonmac1 2013.08.08. 01:50:26

@bigthereal: mi van, nem fizet a dohány/mutyibolt eleget? Kell a kommentelésért a lóvé is?:)

bigthereal 2013.08.08. 02:20:02

@Démonmac1: inkább aludjál, fáradtnak tűnsz...

vénkujon 2013.08.08. 02:33:16

@bigthereal:
"hármat lehet találni..."

meg is bukott az mszp ezekután nemigaz? kinek állt tehát érdekében? hármat lehet találni.:D
vagy például...kinek állt /áll érdekében, hogy egy ismert politikus kertje végébe stadiont építsenek, ami szinte kivédhetetlen a proli szavazók szemében? na?:D

Pop40 2013.08.08. 03:28:44

@maffiabaloldal az új mantra 2014re:

"Szerencse, hogy emberek halálából a fidesz nem akar politikai hasznot húzni. "

Az élőket is teljesen kihasználják, a halottakkal miért tennének mást?:)

2013.08.08. 04:43:36

Ez a szófosóak nevezett tökorrú, egy cimeres ökör.
Szegény marhája, azt hiszi hogy Viktátor majd kinevezi képviselőnek, akkor téved.
Zsigókám ! Munka után kell nézni, és már lehet kezdeni, mert a hülyéket a félázsiai származék vezéred sem szereti, csak addig amig az ő szekerét tolja--azaz--neki nyalja a seggét.
Vajon ezek a halottak is támogatták a fidesz szarságharcát , amit alá is írtak a támogató iveken ?
Vajon ezek a halottak is részt vettek a CÖF tüntetésén, mert a fieszben a szokás, hogy ott az elhunytak is szavaznak és támogató iveket , adásvételi szerződéseket irnak alá.
Akkor miről is beszélsz te marha ?

ózdi cigány 2013.08.08. 05:13:09

Őőőő... 2006-ban kinek is állt érdekében megrohanni a TV székházat?
Ki is ült be előtte egy hónappal egy Fradi meccsre?

ózdi cigány 2013.08.08. 05:14:33

@bigthereal: "honnan volt fekete terepjárójuk?"
- Hú bazz! A szomszéd gyereknek is van. Akkor ő titkosszolga?

Palma di Cesnola 2013.08.08. 05:28:45

Annyira azert nem alaptalan ez a kerdes, kedves jo blogiro!
Nyilvan azert a pruszkoles eppen, mert nagyon is a lenyegre tapint a kerdes.

xvxvxv 2013.08.08. 05:41:34

@Kerek négyszög: eredendő gonoszságuk a '98-as robbantásokban mutatkozott meg - abban, hogy ezek a tetvek - még viszonylag fiatalon - erre is képesek a hatalomért. szájer, torgyán háza, meg még vagy 1-2 kisebb pukkanás, megnyerik '98-at, pintér papa belügy, és nuku robbantás...

senkinek egy cseppnyi kétsége ne legyen, 2006-ot is ők szervezték.

azóta csak még aljasabb lett ez a magyar történelem szégyene alja-tolvaj népség.

ezeket TÉNYLEG, DE TÉNYLEG csak a pénz, vagyis a hatalom érdekli kizárólag...

röf 2013.08.08. 07:00:54

Abszolút jogos kérdések, és úgy látszik, kínosak is. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint az ajvékolás hangereje.
Mi van elvtársak, meleg a pite?
Az alvilággal mindig is jó kapcsolatot ápolt a szocipárt.
(Az alma és a fa esete...)
Ezt most nem lehet a szokásos robbantással elintézni, meg szőkítéssel sem.
Hát ezért a jajgatás.

nemecsek ernő áruló 2013.08.08. 07:26:19

@röf: "Az alvilággal mindig is jó kapcsolatot ápolt a szocipárt."
Ennek a képnek a fényében azért ez a kijelentésed elég erős: kuruc.info/galeriaN/egyeb/orbanmagyarroberttel1.2.jpg

Kacagnék, de nincs kedvem ilyen kis pudvás trollon, mint te. :/

Bár ha a szocipárt alatt a fideszt érted, akkor okés.

ob.szerver 2013.08.08. 07:43:50

A maffidesznél bevált gyakorlat, hogy emberek halálából politikai tőkét akarnak kovácsolni.

Sem ez nem szorul minősítésre rájuk nézve, sem az az országra nézve, hogy vezetik a népszerűségi listákat.

csak egy néző 2013.08.08. 07:44:18

Szerintem a fityeszben, valami speciális szempontok alapján választják ki a szóvivőket.Selmgeci kuszafogú, Zsigó Róbert idióta, bukott cukrász, Kocsis Máté pubi alapjáraton egy debil, barom. Már csak a fityeszes pártvezetőknek is kötelező Finkelstein és Birnbaum urak gyűlöletkeltő tanfolyamának egy speciális tagozatát kell elvégezniük, ahol megtanítják ezeket a kreténeket szemrebbenés nélkül, folyamatosan hazudni és már állhatnak is a mikrofon mögé. Fogadok, hogy a felcsuti gázszerelő Vktorbarát polgármester, akadémiai elnök, aki magának utalt ki 800 milliós osztalékot, ezek a görény szóvivők, majd megmagyarázzák, hogy biza ennek a dolgos nemzeti felcsuti suttyónak ez jár. Hányni kell ettől a moslék bandától.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.08.08. 07:50:40

E tekintetben nem látok különbséget a 2 oldal között.

safranek 2013.08.08. 07:54:09

@xvxvxv: " pintér papa belügy, és nuku robbantás...", persze, mert Don Pintér visszahívta a bérenceit. :)

Így is lehet kérdezni:
"hogy miért éppen akkor, 2008-ban és 2009-ben, a Fidesz ellenzéki működése idején történtek a gyilkosságok?"
Érdekes, hogy ezek az események, mindíga Fidesz ellenzékben való működése alatt történtek. Na erre varjon gombot a szóvivőúr!
Általában az ellenzék érdeke a rendbontás!

nemecsek ernő áruló 2013.08.08. 08:03:30

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Én azért igen. Például ilyen gusztustalan megszólalása a "másik" oldalnak azért nem nagyon van.

Egyébként a "másik" oldal nem tett meg egy "keresztapát" belügyminiszternek, és nem fotózkodott egy vezetőjük sem közismert "veszélyes" emberekkel, elítélt gyilkosokkal. Ilyet csak Orbán papa oldalán találni.

Pipas 2013.08.08. 08:06:14

Az emberek halálából politikai tőkét? Ez aztán a nem semmi csúsztatás! Ilyen erőből Columbo hadnagy az emberek halálából húz busás hasznot...

Megjegyzem egyébként, hogy a "romagyilkosságok" néven elhíresült gyilkosságsorozatból a legtöbb politikai tőkét a bal oldal húzott.

Mercel 2013.08.08. 08:11:42

@röf:

Elkötelezettségből, vagy fizetségért kommentelsz fideszdroid "barátom"?

Nem szarakodásból kérdezem, tényleg érdekel.

Nagyon rühelltem az mszp-t (és még mindig) de nyomába sem értek a fidesznek.
Ennyire kártékony banda a 30-as évek óta nem volt hatalomban.
Az mszp egy velejéig korrupt és idióta banda - aláírom, de láss az orrodnál tovább..
A bűnözéssel kapcsolatos közelség tekintetében talán gondolkozz el azon is, hogy éppen ki most a belügyminiszter, és hogyan lett milliárdos.

"Frigyes"

nemecsek ernő áruló 2013.08.08. 08:14:36

@Pipas: Mert igazolták őket? Esetleg? Azt azért nem nagyon tudom komolyan venni, hogy Gyurcsány ült a lefüggönyözött Audiban, dörzsölgetve a kezét, hogy "most jól bebizonyítom, milyen inkompetens a saját embereim által irányított rendőrség" és ráküldött néhány DK-nyugdíjast egy családra, hogy lőjék halomra őket. Ez elég komolytalan feltételezés.

Azok a gyilkosok egytől egyig kurucok voltak, ahogy a kurucok éltetik is őket most. Ezt te is beláthatod.

a 17 éves Parker Schnabel 2013.08.08. 08:16:49

Miért éppen akkor esett a máglyába a német férfi Ozorán,
amikor Ozorát éppen be akarták tiltani ?

Mert hiába motoztak, nem volt elég ürügy a betiltásra ?

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.08.08. 08:19:11

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: "E tekintetben nem látok különbséget a 2 oldal között."
Ha nem tudod megvédeni a cigányodat máris egyenlőségjelet húzol? Hova lett a Nemzeti (Dohánybolt) Önérzeted???
Mi lesz, ha ezt viktorka megtudja???

Mercel 2013.08.08. 08:20:24

A posztoló kérdésére a válasz a következő.

A; Gyurcsány/Bajnai miatt természetesen.

B; Az akkor ellenzékben lévő fidesz biztosra ment, és megszervezte ezt a gusztustalan embervadászatot.

Aminek külön "zamatot" adott, hogy nem cigány rablókat, bandatagokat, rendőrség által inkompetens módon befogni képtelen - de ismert cigány bűnözőket gyilkoltak lesből, hanem szegény de a lehetőségeikhez mérten normálisan élő cigányokat -- Pusztán és CSAK azért mert cigányok voltak.

Szintén a B; válaszhoz tartozó egyszerű logikai kötés, hogy bár a baloldalnak nevezett gittegyletnek iszonyú sok sara van, de a gyűlöletkeltés, a rasszizmusra bátorítás pont nem a baloldalra jellemző dolog, ebben - sajnos - a fidesz jeleskedik már úgy 10 éve, de az utóbbi háromban mindent felül akarom mondani alul múltak.

Nos lehet választani A, vagy B..:)
Persze semmiképpen se logikusan és észérvek alapján válasszon senki ha lehet, sokkal inkább pártszimpátia alapján!
Úgy reálisabb lesz az eredmény..

"Frigyes"

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.08.08. 08:22:24

a 09/11 éppen orbánék alatt történt...szerintetek véletlen volt???
Na erre válaszoljon a Birkamenet! Tényleg, mikor mennek Brüsszelbe Magyar(orbán)országot védeni????

Pipas 2013.08.08. 08:22:54

@nemecsek ernő áruló: "Azok a gyilkosok egytől egyig kurucok voltak, ahogy a kurucok éltetik is őket most. Ezt te is beláthatod. "

Soha nem éltették őket! Gyerekeket gyilkoltak, tisztességes becsületes felnőtteket.

a 17 éves Parker Schnabel 2013.08.08. 08:24:30

@nemecsek ernő áruló:

...debreceniek voltak.

A fideszes Debrecen szine-virága.

Az.

De olyan pondrók, hogy még a debreceni éjszakai élet náciságát is Gyurcsányra fognák.

Kósatelevény.

nemecsek ernő áruló 2013.08.08. 08:25:06

@Pipas: Attól, hogy behunyod a szemed, még nem tűnik el az előtted tornyosuló fekália.

csabakirályfi 2013.08.08. 08:26:27

@Palma di Cesnola: Valóban a lényegre. Nyilván Bajnai emberei voltak a Debrecenben, a Loki törzsszurkolói kocsmájában elkapott szépfiúk. Miként az Orbánnal egy polgári körben indult Vona is Bajnai terméke, a fidesznek igazán semmi köze hozzá. Meg persze Bajnai alkotmányozó nemzetgyülésezett 2006-ban a parlamentnél, Gyurcsány volt a nagyszinpad főszereplője. És az mszp fürészelte a rendőrséget minden lehetséges eszközzel (pl. Zsanettkát is ők fizették...)

Pipas 2013.08.08. 08:28:52

@nemecsek ernő áruló: "Attól, hogy behunyod a szemed, még nem tűnik el az előtted tornyosuló fekália. "

Abból, hogy másképp látom a dolgokat mint mondjuk te még nem következik, hogy be van csukva a szemem. :)

ppppalika 2013.08.08. 08:30:44

@Venyigeszu: "De hallottam már BKV járaton tinik beszélgetését is, ahol a rossz doga eredményt azzal magyarázták, hogy "Bajnai miatt" kaptak rossz egyet."

Ez akár igaz is lehet, de nem Gordon, hanem Rózsa. :)

Don Quixote de la Ferko 2013.08.08. 08:31:13

"az Önök célja a pöcegödör legaljáról dobálni a szart."

Van egy rossz hírem. Ők nincsenek a pöcegödör alján.

Mi vagyunk ott. És ha megszavazzák őket, akkor a következő négy évben visszasírjuk a mostani "magasságot".
Ők nagyon jól elvannak ott, ahol élvezik a tőlünk elraboltakat, és röhögnek azokon, akiknek a vállán állva mindig a pöcegödör fölött lesznek.

csabakirályfi 2013.08.08. 08:32:17

Kíváncsian várom a fidesz megnyilatkozását: miként köthető Bajnai a sümegi kalasnyikovos társasághoz?!

Don Quixote de la Ferko 2013.08.08. 08:35:11

@Kövér László akinek ömlik a fos a szájából.:

Semmi. Kiesik egy mameluk, örömmel lép a helyére egy másik.
Ebben sajnos zseniális a csúti mocsok, kiépített egy olyan hátországot, amelyik mindent képes elkövetni azért, hogy a zsebkirálysága megmaradjon.

Örményisztán v2.0

Don Quixote de la Ferko 2013.08.08. 08:38:18

@csabakirályfi:

Tervezett genetikai mutációval olyan libákat tenyésztettek, ami tojás helyett cigányra kiélezett nyomkövetővel felszerelt héthatvankettes lőszereket tojik.

Don Quixote de la Ferko 2013.08.08. 08:41:09

@csak egy néző:

800 millás "sikerdíjat" a szocik emlékeim szerint sittel jutalmaztak. De ha jól emlékszem, a 60 millás "sikerdíj" is sittel járt. A mocskok.
Fideszerkölcsöt minden fejbe.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.08.08. 08:41:42

@Kövér László akinek ömlik a fos a szájából.:

Épp a te példád igazolja: az ellenzéki fanatikus nem jobb a fideszes fanatikusnál.

notib 2013.08.08. 09:06:46

Viktoriánus: kinek az érdeke, hogy hülyeséget írjál, Vadai Ágneskához csatlakozva...

igazad is lenne, első pillantásra, ha az alábbi
"apróságok" nem merültek volna fel az ügyben...

- a banda tagja volt a nemzetbiztonsági hivatal
ügynöke

- a felderítő tevékenységét akkor szüntette be,
amikor a banda lőfegyvert szerzett...

- a szakhatóságok egymást hülyítették, az
együttműködés legkisebb szándéka nélkül...

- és azért volt előzménye az ügynek annyiban,
hogy amikor az SZDSZ-farok nagyon
csóválta az MSZP-kutyát, akkor néhány
politikusuk előre vetítette, ha nem hagyják
abba, akkor kicsit hagyják többet masírozni
a Magyar Gárdát az SZDSZ-székház
környékén, amiből a kék fiúcskák is érteni
fognak...

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.08.08. 09:09:55

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Ezt sulykolod magadba, még a végén te is elhiszed. Én nem tudnék egy ilyen mocskot és a társait védeni. Okoska kérdeznék valamit és szeretném ha válaszolnál is és nem mellébeszélnél...
Amíg nem derült ki, hogy Bajnai újra színre lép, semmi bajotok nem volt vele. Most meg már akár fel is akasztanátok...Féltek tőle? Okosabb, mint a cigányotok? Vagy esetleg attól féltek, ha Ő lesz a miniszterelnök, rács mögé kerül az egész tolvaj banda????
Várom a válaszod!

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.08.08. 09:12:10

@notib: Csak gratulálni tudok! Ez mind a te agyadban született???

VadMacs 2013.08.08. 09:15:47

@Kövér László akinek ömlik a fos a szájából.:
Én inkább azon röhögök, hogy kurmányra kerülés után Bajnainak köszcsizett a csuti cigó. Alig telik el pár év, bejelenti Bajnai hogy beszáll a mókuskerékbe, erre egy csapásra mekkora nagy közellenség lett az egykor vezér által elismert jómunkásemberből. Elég skizofrén egy banda ez, na (a csuti KISZ titkártól a békamenetes agyfaszokig bezárva)...

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.08.08. 09:15:50

@Kövér László akinek ömlik a fos a szájából.:

"Amíg nem derült ki, hogy Bajnai újra színre lép, semmi bajotok nem volt vele."

Kivel? S ki az a "ti", én egy darab ember vagyok.

notib 2013.08.08. 09:16:16

@Kövér László akinek ömlik a fos a szájából.: hülyének lenni szabad, így neked sem tilos...

mely rész agyszülemény ???

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.08.08. 09:16:29

@Kövér László akinek ömlik a fos a szájából.:

"Okosabb, mint a cigányotok?"

Miért érv bárki ellen is az, hogy az illető cigány?

csak egy néző 2013.08.08. 09:16:52

@Kövér László akinek ömlik a fos a szájából.:
Csak halkan kérdezem, hogy vajon miért nem jutott eszébe ennek a bagázsnak az elöző két évben kártalanítani a libásokat, vajon most miért lett ilyen égető a dolog?

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.08.08. 09:19:23

@Kövér László akinek ömlik a fos a szájából.:

"Vagy esetleg attól féltek, ha Ő lesz a miniszterelnök, rács mögé kerül az egész tolvaj banda?"

Látom, nem ismered a magyar belpolitikát. Az egyik íratlan szabály a magyar belpolitikában: az ádaz ellenségek sem juttatják egymást börtönbe, hiszen aztán ők is megbosszúlják legközelebb. Persze megígérte az MSZP is 2002-ben, hogy a fideszesek börtönbe kerülnek. Mi lett? SENKI nem került börtönbe. A megígérte a Fidesz is 2010-ben, hogy a szocik börtönbe kerülnek. Mi lett? SENKI nem került börtönbe.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.08.08. 09:23:36

Mi van azzal a pár ezer gyilkossággal, amelyet a cigányok követtek el magyarok ellen 1990 óta?
Hány cigány kapott tényleges életfogytiglant?
Mik a fejlemények az ároktői bandával, hogy csak egy példát emeljek ki?

VadMacs 2013.08.08. 09:28:29

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
"Okosabb, mint a cigányotok?"

>Miért érv bárki ellen is az, hogy az illető cigány?

Mert KISZ titkár volt... :)

>Az egyik íratlan szabály a magyar belpolitikában: az ádaz ellenségek sem juttatják egymást börtönbe, hiszen aztán ők is megbosszúlják legközelebb.

Szvsz ez csak a gengszterváltó erők egyezménye - bár most hogy a bolsik nyertek 2/3 -al, befészkelik magukat mindenhova, van annyi bátorságuk hogy felrúgják ezt, de csak szép lassan. A kínos dolgokhoz nem fognak nyúlni természetesen, lásd: ügynök akták, maffiázás miatti titkosítások, stb.

Tartom viszont azt a véleményemet, hogy amennyiben az LMP, Bajnai féle társulat, vagy a Jobbik kerülne olyan helyzetbe, az ügynökösdit minimum megjátszanák. Az a minimum, hogy aki ezt megteszi, érezhetően ugrani fog a "népszerűsége", kivéve ha olyan demagóg maffiamódszerekkel fog az is operálni, mint a mostani bohócok. Remélem megérem ezt egyszer, mert undorító ami ez ügyben jelenleg történik.

Húsleves 2013.08.08. 09:28:51

A szóvivő tényleg egy pöcs, helyesen így hangzik: jól mutatja az álszent, szavakban a kisebbségekért jajgató baloldal valódi arcát, hogy cigánygyilkosságokban működtek közre, aztán letitkosították.

Ha az a szóvivő a pöcegödör alján van, akkor ti hol vagytok? Az alábbi a cikkek mindent elmondanak (segítségképpen: Mohácsi Viktória ex SZDSZ-es roma jogvédő, Gulyást pedig a TASZ bízta meg a vizsgálattal, tehát semmi FIDESZ propaganda):

kanadaihirlap.com/2012/12/13/mohacsi-viktoria-a-cbc-n-magyarorszag-nagyon-kozel-van-a-polgarhaboruhoz/
"Mohácsi megtudta, hogy az előző szocialista kormány úgy döntött, hogy eltitkolja a romagyilkosságokkal kapcsolatos információkat. Ez az információ – ha egyszer a nyilvánosság elé kerülne – a gyilkosságokhoz köthetne egy-egy állami tisztviselőt."

nol.hu/lap/mo/20120822-biztos__hogy_csak_negyen_voltak_
"És ki tudja, hogy mi mindent tudott még a romavadászokról a polgári titkosszolgálat, amit nem osztott meg a rendőrséggel és később a tevékenységüket vizsgáló parlamenti bizottsággal, illetve annak munkacsoportjával sem?! Bár a jelentés jelentése erre nem tér ki, Gulyás lapunknak nyilatkozva nyugtalanítónak és egyben elgondolkodtatónak nevezte, hogy a nyomozó hatóságok nem ástak a mélyére annak: milyen alapon választották ki áldozataikat a támadók? Beérték azzal az amúgy igaz és kézenfekvő magyarázattal, hogy az autópályák közelében lévő települések cigánytelepeinek szélső házaiban élő romákra támadtak. Csakhogy a vádirat szerint a támadók 2009 tavaszától tudatosan büntetlen előéletű, illetve törvénytisztelő dolgos családok tagjaira támadtak. Ez pedig helyismeretet, illetve előzetes felderítő munkát, esetleg tippadói közreműködést igényel. A segítői, támogatói szál feltárására a Gulyás által megismert nyomozati iratok és a bírósági tárgyaláson elhangzottak szerint nem volt „erős igyekezet”. Gulyás emlékezett rá, a bíróság előtt lévő dokumentumokból is kiderült: a romavadászok célja volt az is, hogy olyan ellenlépéseket provokáljanak ki a cigányságból, amellyel tartósan és mélyen megmérgezhető a roma–magyar viszony. Erre a célra pedig nem lettek volna alkalmas célpontok a romák által is megvetett, kötekedő, rovott múltú és köztudottan bűnös életet élő személyek."

CSENDES 2013.08.08. 09:30:33

@notib: Tisztelt Kommentelő!
Te ne tudnál arról, hogy a fegyveres és rendvédelmi szervekbe az emberanyag több mint 50 %-a Jobbik szimpatizáns, erősen rasszista és antiszemita?

VadMacs 2013.08.08. 09:31:25

@Kara kán:
1.: miért csak 1990 óta?
2.: van visszamenőlegesség a 3 csapásra?
3.: az hogy még nem ítélték el ezeket a gyilkosokat, az is gondolom a "libás" hibája, hiába foglalta ez az egész államot/közigazgatást a balfasz bandád...

Zollye 2013.08.08. 09:32:32

A szóvivő kérdésére egyszerű a válasz: A fidesz-nek állt érdekében a Bajnai-Gyurcsány kormányt ezzel is meggyengíteni. Sőt... Az előző országlásuk előtt is robbantás sorozat volt Budapesten!!! Biztos véletlenül... Csodálkozom az ellenzéken (?) hogy nem csapták le ezt a magas labdát....

notib 2013.08.08. 09:39:46

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: ez így nem teljesen igaz, mert Zuschlag börtönbe került, de Ő alapvetően a zsidózásért, ugye azt Te sem gondolod komolyan, hogy a buliban egyedül volt, Gyurcsány meg Mesterházy ma született bárányok voltak...

panic_button 2013.08.08. 09:40:49

Szerintem az elmultnyolcevben minden buneset a kommunista klientura megrendelese miatt tortent. Szerintem a bajnai lopatta el a telefonomat is 2009ben!

horgi1 2013.08.08. 09:44:32

Miért titkosították a peranyagot?
A fidesz mindig mindennek az ellenkezőjét hazudja,szemrebbenés nélkül.Teszi ezt egy 8 éves, mentálisan retardált gyerek értelmi szintjén.Ha ezt a tényt lefordítjuk erre az esetre......

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.08.08. 09:46:28

@notib:

Ezek kivételek, a nagy fejek sosem mennek börtönbe.

LallyPop 2013.08.08. 09:48:07

Helyes, a szocit rúgd ahol éred. Ne kapjon levegőt.

VadMacs 2013.08.08. 09:51:20

@Ándi bácsi:
Inkább a komcsikat. Kétharmadnál is több van belőlük a duna parti cirkuszban... :)

notib 2013.08.08. 09:52:07

@CSENDES: ebben az esetben tévedsz, ugyanis a nemzetbiztonsági hivatal tisztjei jól képzett, értelmes emberek, ennek a tisztnek voltak felettesei, akik a politikai megbízottak (komiszárok=politikai felügyelők) kivételével szintén remek szakemberek, az MSZP kormány alatt is működtek, azt azért te sem állíthatod, hogy valamennyi felügyeletet ellátó tiszt antiszemita, rasszista...

valaminek történnie kellett, mert ilyen hibát ezek a szakemberek csak úgy nem követnek el...

amit most írok, az valóban fikció, elképzelhető, hogy az eredeti terv szerint, a banda tagjai addig juthattak volna el, hogy csak a házra lőnek, ez bőven elég indok a rasszista kártya kijátszására, de porszem került a gépezetbe valami miatt, és sajnos emiatt embereknek kellett meghalni...

ha szimpla szakmai hiba, akkor azért kell kirúgni a vétkeseket, ha pedig utasításra történt, akkor meg pláne, ezt egyetlen kormány sem (mindegy milyen színű !!!) sem engedheti meg magának, politikusokat még csak a nemzetbiztonsági és egyéb hivatalok 100 km-es körzetébe sem szabad engedni, nem, hogy engedni utasítást adni, egy politikusnak jogában áll hülyének lenni, de szakmát hagyni kéne dolgozni, nem állandóan belepofázni a munkájukba és stresszelni őket, annak csak olyan "eredménye" lehet, mint a móri gyilkosság "felderítésének"...

benoke77 2013.08.08. 09:57:05

Bárhogy is próbálja félremagyarázni a blogíró, a nyilatkozat lényege, hogy amíg a balosok vannak kormányon megszaporodnak a nácik (Szabó Albert, Bácsfi, cigány gyilkosok stb.), amikor a náci fasiszta kormányok vannak, akkor csak a mindennapi hülyék. Érdekes, hogy balos kormány esetén hatalmas demokrácia van, jobbos esetén meg minden héten pontos dátummal érkezik a 2. holokauszt mint a Jehovásoknak a világ vége.
Ennek az undorító történetnek van egy szakmai és politikai mellékszála, nevezetesen, hogy hogy a pi...ába tudták így elkúrni a szakszolgálatok, és miért nem nézett a körmére az akkori miniszter.
Az más kérdés (és persze nem kevésbé undorító), hogy a Fidesz ebből politikai hasznot akar nyerni.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.08.08. 09:57:19

@csak egy néző: "Csak halkan kérdezem, hogy vajon miért nem jutott eszébe ennek a bagázsnak az elöző két évben kártalanítani a libásokat, vajon most miért lett ilyen égető a dolog?"
Lehet, hogy a Bajnai lelkiismeretére bízták a dolgot... :)))

Ándi néni 2013.08.08. 09:59:59

@Ándi bácsi: Na mi van te vén hülye megint kilógtál a kórteremből??? Most melyik kocsmában vagy???

csak egy néző 2013.08.08. 10:00:57

@dr. Kóser Malac:
Ugye ezt te sem gondolod komolyan, hogy ez a bagázs és az idióta szóvivő bandája ilyen grál lovag???

Indriq 2013.08.08. 10:18:58

Ez a szóvivő akkor fog felérni a fityiszes szakmai csúcsra, amikor kihozza, hogy Bajnai egyenesági leszármazottja annak a katonának, aki megszúrta Jézust a kereszten.

CSENDES 2013.08.08. 10:24:02

@notib: A nemzetbiztonsági hivatal tagjai lehet, hogy képzettek, ez az ember csak egy fizetett ügynök volt, tudomásom szerint egy besúgó.

VadMacs 2013.08.08. 10:34:05

@benoke77:
>Bárhogy is próbálja félremagyarázni a blogíró, a nyilatkozat lényege, hogy amíg a balosok vannak kormányon megszaporodnak a nácik

Nem a nácik szaporodnak, hanem akkor van csak kurva nagy pofájuk. Akkor ugattak meg gyújtogattak az utcán, amikor még jobban éltek. Most, hogy rosszabbul élnek mint 4 éve, fülüket farkukat behúzva otthon röfögnek, hogy végre nemzeti a kurmány...

willdattaa 2013.08.08. 10:45:22

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Az elsőrendű vádlott évekig élt Izraelben (ki tudja hogy ott nem szervezte-e be a Moszad), a másodrendű vádlott megfigyelését véletlenül pont akkor állította le a Gyurcsány-rezsim titkosszolgálata, amikor az elkezdett fegyvereket beszerezni, a negyedrendű vádlott a Gyurcsány-rezsim titkosszolgálata beszervezett ügynöke volt.

www.origo.hu/itthon/20090825-romagyilkossagok-k-arpad-gyanusitott-portreja.html
2009. 08. 25. 0:21
A korábban aktívan zenélő hangtechnikus másfél évig egy izraeli kibucban élt

hvg.hu/itthon/20110327_romagyilkossagok
2011. március 27., vasárnap, 22:02
Szerző: MTI
a titkosszolgálatoknál, akik a gyilkosság előtt megfigyelték a másodrendű vádlottat, majd miután az fegyverbeszerzésbe kezdett, megfigyelését leállították

hirszerzo.hu/hirek/2010/8/27/164016_anomaliak_titkosszolgalati_manoverek_a_roma
2010.08.27., 12:23
Az egyik gyanúsított, Cs. István ugyanis a Katonai Biztonsági Hivatal (KBH) informátora volt, sőt, tartótisztje is felkereste a tiszalöki és kislétai támadás között, a szolgálat mégsem lépett.

Ha igazi nácik lettek volna, akkor cigány bűnözőket lányfuttatókat, uzsorásokat, rabszolgatartókat, védelmi pénz szedőket, késelőket, időseket agyonverőket, maffiózókat, bodzaszedőket öltek volna. Ezek azonban magas labdát akartak feldobni a balliberális antirasszistáknak azzal hogy ártatlanokat öltek.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

NemNick 2013.08.08. 10:50:20

@Palma di Cesnola@röf: "Az alvilággal mindig is jó kapcsolatot ápolt a szocipárt."

EZ igaz. De röhejessé teszi az érvedet, hogy mondod ezt egy olyan kormánynál, ahol a stabil belügyminiszter Pintér Sándor...

Indriq 2013.08.08. 10:51:23

@willdattaa: " a másodrendű vádlott megfigyelését véletlenül pont akkor állította le a Gyurcsány-rezsim titkosszolgálata, amikor az elkezdett fegyvereket beszerezni"

Inkább akkor kezdett fegyvereket beszerezni, amikor leállították a megfigyelését....

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.08.08. 10:54:13

Kedves libsibolsik!

Ne anyázzatok, ne menjetek le vérfarkasba, mert én is elő tudom villantani az agyaraimat, és vér Tirannosaurus rex tudok lenni.

Egyébként, azt kívánom, hogy aki képtelen a kulturált vitára, romoljon el a számítógépe, csapjon a villám az egerébe és a billentyűzetébe, legyen rövidzárlatos az érintőképernyője, vele pedig történjen az, amit most nem fogok leírni...

komplikato 2013.08.08. 10:55:19

@Pipas: "Soha nem éltették őket!"

Na ne bazz! Az összes a gyilkosok ítéletéről szóló hírnél oldalfüggően 30-60%-a a hozzászólásoknak védte a mocskos sorozatgyilkosokat. FB-n meg ment sorba a "mi hőseink", "így kell nekünk is csinálni", stb.

Szóval ne vetítsünk már.

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2013.08.08. 10:55:23

pompás... remek. de tényleg. ilyen kormányokat, mint ami nekünk jutottak a módszerváltás óta... botrány!

willdattaa 2013.08.08. 10:55:25

@Indriq:

Tévedés. Előbb kezdett el fegyvereket beszerezni, az a megfigyelők tudomására jutott, erre gyorsan leállították a megfigyelést.

röf 2013.08.08. 10:57:21

@Mercel:
"...Ennyire kártékony banda a 30-as évek óta nem volt hatalomban.
Az mszp egy velejéig korrupt és idióta banda - aláírom, de láss az orrodnál tovább...."

Óriási tévedés.
A legkártékonyabb formáció toronymagasan az SZDSZ.
Amit a cigányok és a zsidók mesterségesen föltuningolt "védelmében" tettek, annak ma tapasztalható az összes következménye.
Nevezetesen: a közutálat.
Amit az Mszp-ről írtál, teljesen egyetértek.
Ha az orromnál messzebbre tekintek, akkor is.

Kacsura 2013.08.08. 11:00:19

@csak egy néző: S vajon miért nem égető kártalanítani mondjuk a Kapuvári HÚs vagy a Pápai Hús-nál ottragadt pénzeiket a gazdáknak.

csak egy néző 2013.08.08. 11:06:09

@Kacsura:
A baromarcú Kocsis Máté ezt is megtudná magyarázni.

komplikato 2013.08.08. 11:06:23

@Kara kán: "Mik a fejlemények az ároktői bandával, hogy csak egy példát emeljek ki?"

Neked is szemet szúrt mekkora f*shalom mostanában az igazságszolgáltatás? :D
Amúgy nem vicces a téma. Igen hiányzik rengeteg valódi életfogytiglanos ítélet. De nem csak cigányokra. Hány család irtó köcsög úszta meg enyhe büntivel, aki nem kisebbségi volt? ne feledkezzünk már el róluk sem.
Ha meg az Unió pampog a valós életfogytos téma ellen, akkor be kell vezetni USA szintű halmazati büntetést és akkor a T. Elítélt kap 240 évet, amit jó magaviseletért lehet harmadolni.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2013.08.08. 11:06:34

Egyszerűen csak annyirt, hogy barmok. Ha ők így kérdeznek, akkor én azt kérdezem, hogy az Aranykéz utcai robbantás kinek az idejében is történt?
Egyszerűen már felháborító, hogy mindenből csak a politika ömlik.
Rablóbanda.

Pszt! 2013.08.08. 11:07:13

Kulcsár Attila miért a Rogánt hívta fel először a lebukása után? Nagy a csend ezügyben.

komplikato 2013.08.08. 11:08:56

@willdattaa: Értem én, hogy divat az össze-esküvés elmélet gyártás, de megfordult már a fejedben, mi van akkor ha ezek TÉNYLEG ennyire hülyék?
Mi van ha kormány függetlenül a leépült rendőrség és titkosszolgálat tényleg ennyire gagyi?
Mi van ha a 9/11 témánál is TÉNYLEG annyira hülyék vagy lusták voltak az ügynökök?
Pusztán arra akartam rávilágítani, hogy sokan hanyagolják a világot alakító erők közül az emberi hülyeséget.

komplikato 2013.08.08. 11:13:35

@csak egy néző: Engem jobban érdekel az, hogy a Bábolna beszállítóit meg miért nem? Most sem. Az az ő szárnyuk alatt és pénzkitömés ellenére bedőlt ugyan akkor.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.08.08. 11:15:23

@komplikato:
Ez tetszett, ezt aláírom én is!
A Fidesz sajnos a közbiztonság terén folytatja a tesze-tosza politikáját, amit megszokhattunk tőle.
Pedig nem kérnénk tőle semmi mást, csak azt, hogy az amerikai tőzsdei és más törvények után végre vezesse be az amerikai büntetőtörvénykezési gyakorlatot is (stand your ground, pl.). Ja, hogy nem tudja az EU miatt. Szívás!
De bezzeg a kramfuttereknek (értsd: csalók, szélhámosok és más gazemberek) kedvező szabályozásokat az EU átvette.

csak egy néző 2013.08.08. 11:16:13

@komplikato:
Kíváncsi lennék, mit válaszolna valamelyik barom szóvivő, ha valaki feltenné nekik ezt a kérdést.Fogadok, hogy úgy kezdenék, hogy a "Gyurcsány-Bajnai kormányok és az elmúlt nyolc év"....

willdattaa 2013.08.08. 11:23:39

@komplikato:

Kiknek állt érdekében, hogy azt a kialakult közhangulatot hogy a cigány bűnözők tömegesen követnek el brutális bűncselekményeket magyar idősek ellen, azt a közhangulatot átfordítsák arra hogy a gonosz nácik szegény ártatlan cigányokat ölnek? Mert szerintem ez csak a balliberálisoknak, cionistáknak, antirasszistáknak állt érdekében. Tehát a cigánygyilkosok ezeknek okoztak politikai hasznot, a nemzeti oldalnak meg kárt.

komplikato 2013.08.08. 11:25:37

@Kara kán: Jó, de ez jellemző nem?
A kapitalizmusból és fejlett demokráciákból rengeteg káros dolgot sikerült átvenni, az azokat ellensúlyozó vagy éppen működtető dolgokat meg nem.
Ezért kapok agyhugykövet, amikor valaki INNEN megmondja, hogy haldoklik a nyugat és a demokrácia.

Azért elmúlt 100 évben volt már nem egy, nem kettő gazdasági válság, amit mindig megszívtak és mindig talpra álltak. A mi gazdaságunk meg (megkockáztatom) még mindig a 70-es évek elején kitört válságtól fetreng.

Húsleves 2013.08.08. 11:26:49

Rossz hírem van kedves balfékek, ez az ügy sajnos védhetetlen, a FIDESZ-re (akár teljes joggal) mutogatás itt nem segít. Úgy is mondhatnám, hogy ez már nem LIBAhatáron belüli probléma.

Olyan területen buktatok le nagyon csúnyán, amely a hazug, álszent kommunikációtok központi eleme, lényege, veleje. Ti, akik szavakban mindig is a kisebbségek, kirekesztettek védőszentjeinek hazudtátok magatokat, vastagon érintettek vagytok egy undorító rasszista gyilkosságsorozatban, aminek a célja a magyar-cigány viszony tartós megrontása volt, és ezt nem FIDESZ szóvivőtől tdjuk, hanem a kedvenc jogvédő szervezetetek, a TASZ által az ügy kivizsgálásával megbízott Gulyás nyilatkozatából.

De nézzétek az ügy pozitív oldalát! Elég lesz átfesteni a tábláitokat "Én is cigány vagyok"-ról "Én is cigányGYILKOS vagyok"-ra, és mehettek vissza tüntetni a rasszizmus ellen.

willdattaa 2013.08.08. 11:27:09

@komplikato:

Ja és a 911 témánál épület bontással, robbantással foglalkozó hivatásos szakértők szerint a WTC nem az égő repülőgép üzemanyag miatt omlott össze, hanem szakszerűen fel lett robbantva, mint a magas épületek lebontásoknál szokás, tehát előre bele voltak szerelve a robbantó eszközök az épületbe, amelyek megfelelő időben fel lettek robbantva. Vagyis valakik az épületben előre tudták hogy lesz 911.

Konzervatív0 2013.08.08. 11:29:18

Cikkehez:
Kicsit torzit a hasonlat.
A romagyilkosságok ügye tisztán rasszista indittatásúnak beállított, és a biróság által annak itélt cselekmény volt. Hogy megértsd: azért öltek cigányokat mert cigányok voltak. Ez a tiszta rasszizmus. Sajnos ilyen is van ezek szerint. Az említett többi eset esetén megöltek 1-1 embert/gyereket ami nagy port kavart. Itt nem tételezhető fel a rasszista indíték (vagy te látsz ilyet? mert ez érdekes lehet). Ha te másként tudod, állok elébe.
Az eslő esetben minden hirmédia lehozta (az index is) hogy mimum az egyik elkövető évek óta a NNYI látószögében volt, a gyilkosságok előtt és közben is voltak találkozások NNYI alkalmazottakkal, és az NNYI tisztában volt vele hogy fegyvert vásárolnak. Ennek ellenére a sokadik gyilkosség után jutott valaki eszébe hogy jééé de hát az én pártfogoltam esetleg benne lehet.
Nos ilyene esetben minden ember fejében, legyen az szóvivő vagy átlag állampolgár megfordul, hogy tán valaki kibázott. Én magam nem láttam még ennek a hibának a következményét, sem hogy gipsz jakabot a NNYI köreiben megfeddték volna vagy ne adj Isten kirugják mert figyelmetlen volt. (ugye a gyalog áldozat) Feltételezem hogy ezért tekinti a szóvivő nyitottnak ezeket a kérdéseket.

A többi orbán mocskolónak pedig: Tudjátok szép dolog a szeretet, meg az is hogy annak lépten nyomon hangot is akartok adni, de mielőtt kánonban vagytok toleráns liberálisok és akasztani akartok talán át kell gondolni mi kapcsán teszitek ezt mert ez így égő...

LallyPop 2013.08.08. 11:33:03

Na mi a szitu, szétesett már a fidesz?

Nyíhhahhahahaha

komplikato 2013.08.08. 11:33:58

@Konzervatív0: Elvileg most beperelték az áldozatok családtagjai a rendőrséget. Persze ezen is megy a hányás most a rasszisták részéről ezerrel.
De!
Ha feltételezem Willdata-nak és a hasonlóan gondolkodóknak igaza van, akkor ideje lenne, hogy kiderüljön!
Ha nekem van igazam, hogy szimplán ennyire hülyék, akkor is!
Ilyen embereknek NEM szabad az igazságszolgáltatásban részt vennie, ha léteznek, sőt megkockáztatom, hogy járna nekik szomszéd cella az elkövetők mellett!
Persze megpróbálják majd eltussolni a pert ... de érdekes lenne ha eredményesen zárulna

Ándi néni 2013.08.08. 12:19:40

@Ándi bácsi: Ma már ne igyál te féleszű!

Gribbin János 2013.08.08. 12:28:35

Vegyétek már észre: a fideszes szóvivők halmaza egy egészen különleges génmódosított emlős-fajta. Hogy hol kísérletezik ki és tenyésztik őket, arra még könnyű válaszolni: a Lendvay utcában. De hogy miért - arra egyszerűen nincs válasz.

Zsigó úr szellemi képességeit tekintve egy megvadult denevérhez hasonlítható. A szenátor asszonyról nekem speciel Cicciolina magasröptű politikai szereplése jut eszembe, azzal a különbséggel, hogy C. egyéni listán jutott be az (olasz) parlamentbe. Kocsis úr igazi nagyágyú: a mellébeszélést mesterfokon űzi (lásd az atv-s szerepléseit).

És akkor még nem is beszéltem Szijjártó és Giró-Szász urak nagyszerűségéről.

bigthereal 2013.08.08. 12:34:38

@ózdi cigány: hu bazz...

a szomszéd gyereknek van rá pénze vagy az apja vette neki, nem?

ezeknek a csóróknak semmijük sem volt, de extra felszerelésük az igen. honnan?

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.08.08. 12:37:34

Szóvivő elvtársnak üzenném: talán azért komcsikám, mert felhecceltétek a söpredéket!
Úgyhogy az egész bűnügy a ti mocskos lelketeken szárad, ezek a kretén nácik csak végrehajtók voltak.

bigthereal 2013.08.08. 12:40:06

@willdattaa: 911 was an inside job

vannak ilyen pólók is

betütészta 2013.08.08. 12:44:05

Nyílt utcán két pesti járókelő halkan, de egyre derűsebben cseveg, csak úgy sugárzik róluk a bizakodó várakozás. Egy szemközt jövő már távolabbról figyeli őket, és amikor melléjük ér, súgva kérdi Jó, jó, én is tudom: de mikor?

Nero Bianco 2013.08.08. 12:47:34

@willdattaa:
"a WTC nem az égő repülőgép üzemanyag miatt omlott össze, hanem szakszerűen fel lett robbantva"

Hülye barom.

bigthereal 2013.08.08. 12:53:31

@Nero Bianco: nézzél erről videokat a youtube-on, van pár

Konzervatív0 2013.08.08. 12:55:48

@komplikato:
Kik azok a rasszisták? Nevesitsük meg mert így nagyon általános.

Én ami visszhnagot ahllotam a környeztemben egy sem sokallotta a büntetést az elkövetőknek, ellenben pl a MAriann Kozma ügy elkövetőiét igen csak keveselték.

Ha ezeket a felhangokat rasszistáknak tudlajonitod, ám leked rajta.

Ha őszinte vagyok, én sem vitatom a cigánygyilkosságok elkövetőitől az életfogytiglant, kicsit sajnálom hogy sok 10 éven át tartanom kell őket az adómból, viszint pl. a Kozma ügy vádlottjaira kirótt pár évet nagyon keveslem. Amikor meg megtapsolták a hozzátartozók attól nyilik a bicska a zsebemben.
És legyünk őszinték ezért nem a fidesz vagy a fidesz rendőrsége, de még csak nem is a fidesz szóvivője a hibás hanem az igazságszolgáltatásunk, no meg azok a huhogók akik az esetlegesen cigányok által elkövetett bőnöket igyekeznek sima köztövényesnek feltüntetni (még makkor is ha elhangzik hogy megdöglesz k. magyar) viszont a cigányok ellen elkövetett dolgokaban minden esetben rasszizmst látnak még akkor is ha cigány ember késel meg másikat (buszos kardos eset).

Remélem nem értessz félre. Én legalább annyira elitélem az etnikai indittatási bűnöket mint pl. te, viszont nagyon nagy szórást látok az egyes itéletekben és azok megitéléseben akár a liberális oldalról is.
Az oalszliszkai eset után nem mondta ki pl a biróság a különösen aljas indittatást, holott egyértelmű volt az elhangozzakból. Miért nem? De mmegjelentek a jogvédők és pár nap után arról szólt a hiradás hogy milyen félelemben élenek az ottani cigányok, holott senki nem bántotta őket, ők viszont végigszurkolták (öld meg a magyart jelszavakkal)amig pár állat meglincsel egy szerencstlen magyart.
Itt emlékszel mennyi lett kiszabva? És azokra akik elmulasztották a segitségnyújtást? És akik végiguszitották az elkövetőket?
Na erről beszélek.

libuci 2013.08.08. 12:57:57

A ballib media birodalom mindent meg tesz, hogy az Orbán kormány nyakába varrja a roma gyilkosságokat! Összemossa a jobbikkal, és Orbánt már Hortynál is rosszabbnak titulálja! Közben a roma gyilkosságok éppen a Gyurcsány kormány idején történtek, amikor a roma és magyar lakosságot folyamatosan hergelték egymás ellen. Ez az akkori politika következménye a liberalista túlzott roma védelem nem tettek különbséget bűnös és ártatlan emberek között stb stb. A jobbik megerősödése is a gyűlöletpolitika eredménye!! Úgyhogy szerintem kedves blogíró jobb lenne ha Ön az "intelligencia csúcspontján" táncoló MSZP szóvivő szavahihetőségét és mélységeit elemezze!! Van mit.

libuci 2013.08.08. 13:00:19

@álfirkász: Ki heccel fel kit te szerencsétlen?? Ferikéd a szilvásit!!

Ándi néni 2013.08.08. 13:00:44

@willdattaa:"Vagyis valakik az épületben előre tudták hogy lesz 911."
Ez fantazmagória!

Nero Bianco 2013.08.08. 13:01:04

@bigthereal:
Minden baromságról van video a youtubon.
Miért pont erről ne lenne.
De ettől még ökörség.

Ándi néni 2013.08.08. 13:04:32

@Gribbin János: Zsigó "úr" = Budai Gyula "úr"

Pipas 2013.08.08. 13:08:06

@nemecsek ernő áruló: Valaki felrakott valamit a netre valakiről. Hát ez tényleg megváltoztat mindent...

Pipas 2013.08.08. 13:10:27

@Ándi néni: "Ez fantazmagória! "

Az a fantazmagória, hogy leöntöd az acélt kerozinnal, meggyújtod és megolvad az acél. Döbbenetesnek tartom, hogy ennyi ember ennyire nincs tisztában a fizikai világgal ami körülöttünk van.

Nero Bianco 2013.08.08. 13:12:53

Fidesz szóvivő csak agyhalottakból válhat, mert értelmes ember nem vállalja, hogy olyan veretes ökörségekkel álljon a köz elé, mint amivel zsigó, kocsis vagy selmeczi szokott kiállni.

nemecsek ernő áruló 2013.08.08. 13:28:49

@Pipas: Ha ettől jobb neked, fogd be a füled, hunyd be a szemed, és kiabáld, hogy lalalalala...

bulista 2013.08.08. 13:38:46

@Pipas: Ja, mert nem is volt repülő, az iszlám a szeretet vallása, még véletlenül sincs olyan benne, hogy aki "hitetleneket" öl, az a paradicsomba kerül, több tízezer liter kerozin, valamint az épületben található többi gyúlékony anyag égésétől nem olvad meg a betonacél, nem porlik szét a beton - bezzeg a szakszerű robbantástól!

Gratulálok az Echo TV törzsnézőinek! Tényleg, a Széles úr bemutatta már az örökmozgóját?

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.08.08. 13:40:53

@maffiabaloldal az új mantra 2014re:

"Most akkor, bizonyítsa be valaki, hogy ez a nép nem azt érdemli, ami most történik."

Ehh, de szeretnék ezzel a mondattal vitatkozni, dehát nem lehet...

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.08.08. 13:47:55

@bigthereal: Hát ha fene nagy titkosszolgálati támogatással nyomták, akkor miért egy sörétes puskával vadásztak emberre? (És különben is, a sörétes puska és a Molotov-koktél mióta katona felszerelés?)

Csak mert söréttel nem a legegyszerűbb embert ölni, max. a lövöldözős játékokban. Ha már akkora nagy titkosszolgatámogatás volt, akkor néhány nyamvadt Makarovot igazán kaphattak volna, azzal kicsit hatékonyabbak lettek volna...

Mert így shotgunnal és koktéllal nem úgy néznek ki, mint egy titkosszolgálat által támogatott gyilkosok, hanem mint egy csak dimwit redneck, akik szeretnek szabadidejükben kisebbségre lőni a pickupjukból...

Már-már sztereotípia... :D

De akkor felteszem a Kalashnyikovval elkapott nemjobbikos jobbikosokat meg a Fidesz szerelte fel, mi?

Pipas 2013.08.08. 13:50:41

@bulista: "Ja, mert nem is volt repülő, az iszlám a szeretet vallása, még véletlenül sincs olyan benne, hogy aki "hitetleneket" öl, az a paradicsomba kerül,"

Hát nem tudom honnan vezetted le ezeket, de én a kerozinról meg az acélról beszéltem. Ezeket szerintem te találtad ki.

"több tízezer liter kerozin"

A mennyiségtől ez nem függ.

", valamint az épületben található többi gyúlékony anyag égésétől nem olvad meg a betonacél, nem porlik szét a beton - bezzeg a szakszerű robbantástól!"

Ilye nagy épületeket nem lehet vasbetonból építeni. Ezek bizony acélból vannak, acélgerendák tartják az épületet. Ekkora betonépületnek akkora lenne a súly, amit a vasbeton nem tud megtartani. Persze van benne beton is, de nem az tartja az egészet.

"Gratulálok az Echo TV törzsnézőinek! Tényleg, a Széles úr bemutatta már az örökmozgóját? "

Mérnök vagyok.

komplikato 2013.08.08. 13:53:49

@bulista: "véletlenül sincs olyan benne, hogy aki "hitetleneket" öl, az a paradicsomba kerül"

És tényleg nincs benne!
Ahogy a Bibliában sem volt ilyen, még is volt pár keresztes háború.
Az Aszaszinoknak találták ki ezt a paradicsom hülyeséget, de ennek beetetéséhez nem kevés KÁBÍTÓSZERRE volt szükség, hiszen a hasisról kapták a nevüket. Nem véletlenül tiltja a Korán a bódítószereket.

komplikato 2013.08.08. 13:56:52

@Pipas: "A mennyiségtől ez nem függ."

Valóban nem. A kerozin égéshőjétől, meg az acélszerkezet olvadási / megfolyási hőmérsékletétől viszont de. A deformálódáshoz olvadási hőmérséklet sem kell. Ettől még lehet igaz az össze esküvés elmélet, de biztos nem a kerozinon fog múlni.

komplikato 2013.08.08. 14:00:36

@Konzervatív0: lehet nem volt tisztán megfogalmazva így 40 fokban, de amit írtam annak köze nincs ahhoz, hogy kevés vagy sok büntetést kaptak az elkövetők. Arról van szó, hogy a rendőrséget a TREHÁNY és mondjuk ki sz*r munkavégzése miatt beperelték, teljes joggal. Ezen háborogni nekem teljesen nonszensz. Arról regéltem, hogy akár volt "össze esküvés", akár csak tényleg ennyire selejt a rendőrség és titkosszolgálat, államérdek, hogy a "férges" részt eltávolítsuk a rendfenntartó erők kötelékéből. Erre meg jó lehet ez az ügy.

Csak mivel ebben az országban mindig megy az ügyek elkenése, nincsenek illúzióim.

Pipas 2013.08.08. 14:12:06

@komplikato: "A deformálódáshoz olvadási hőmérséklet sem kell."

Ez igaz, csakhogy itt nem "deformálódás" történt. A hivatalos vizsgálat alapján is "megolvadás" volt, és a képek is ezt bizonyítják[1].

"Ettől még lehet igaz az össze esküvés elmélet, de biztos nem a kerozinon fog múlni. "

A bizonyítékon soha nem múlik, hogy egy hipotézis igaz -e, a bizonyíték egyszerűen csak bizonyítja azt ami amúgy is igaz.

[1] globalovethinktank.blogspot.hu/2011/09/steel-and-thermate.html

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.08.08. 14:19:54

@Pipas: Hát mérnökként igazán eljuthatnál addig, hogy az égő kerozin már elég hőmérsékletet termel ahhoz, hogy alaposan meggyengítse az acélt is.

Nero Bianco 2013.08.08. 14:22:33

@Pipas:
"A hivatalos vizsgálat alapján is "megolvadás" volt"

Speciel ez nem igaz.
Nem is lehet eleve igaz, mert a szerkezeti acélok már jóval előtte elveszítik a szilárdságukat.
Sem a FEMA sem a NIST jelentésben nem beszélnek olvadásról.

Pipas 2013.08.08. 14:24:26

@stark: "Hát mérnökként igazán eljuthatnál addig, hogy az égő kerozin már elég hőmérsékletet termel ahhoz, hogy alaposan meggyengítse az acélt is."

Hőt termel, nem hőmérsékletet, gondolom csak próbára akartál tenni.

A hivatalos jelentés azzal magyarázta az épületek összeomlását, hogy az acél megolvadt. A szerkezet meggyengülése nem lett volna elegendő az összeomláshoz, acélszerkezetű épület előtte soha nem omlott össze ennél nagyobb és sokkal hosszabb tűzvészben sem. A jegyzőkönyvek és a fényképek alapján olvadt acél jelentétére következtethetünk.

Pipas 2013.08.08. 14:33:03

@Nero Bianco: "Sem a FEMA sem a NIST jelentésben nem beszélnek olvadásról."

"The eutectic temperature for this mixture strongly suggests that the temperatures in this region of the steel beam approached 1,000°C (1,800°F), which is substantially lower than would be expected for melting this steel."[1]

Olvasd el figyelmesen, szerintem több helyen is olvadásról beszél.

Ha meg nem olvadt meg az acél, akkor nem omlott volna össze így az épület.

[1] www.fema.gov/pdf/library/fema403_apc.pdf

csak egy néző 2013.08.08. 14:42:08

Vajon, hogy sikerült eljutni a baromarcú Zsigótól és a többi idióta fidesz szóvivőktől 9.11- ig???

VadMacs 2013.08.08. 14:50:59

@Kara kán:
>Kedves libsibolsik!

Kedves jobbfasz(ok)!

>Ne anyázzatok, ne menjetek le vérfarkasba, mert én is elő tudom villantani az agyaraimat, és vér Tirannosaurus rex tudok lenni.

Állatorvosi ló vagy, de komolyan. A rexinek nem is volt agyara... :)

>Egyébként, azt kívánom, hogy aki képtelen a kulturált vitára...

Na itt hagyjuk abba. Libsibolsizással indítasz - ami önmagában egy önellentmondásos, tipikus fotelnáci sablonszöveg - aztán még te követeled a tiszteletet? Nóóóórmális...?

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.08.08. 15:42:40

@VadMacs: fotelnáci? Ez nem csak fotelből az. Illetve a nácik kikérnék maguknak, hogy ez a fostömlő közéjük tartozik. ;)

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.08.08. 15:45:45

@Pipas: ja, elektro... :D
Lacika, ugyan, ne feszegessük ezt a témát! Régen viszonylag normálisnak tűntél.

@libuci: a fideszes politikusok heccelték a tetves kis csürhéteket. Elég nyilvánvaló volt már akkor is.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.08.08. 16:35:46

@Pipas: Az előző jól mondja (és igen, igazad van, hőt termel) nem volt szó olvadásról a hivatalos jelentésekben, hanem a struktúra gyengüléséről.

Az általad idézett szövegben is csak arról van szó, hogy az égés hője az olvadáspont alatt volna. Tehát nem igaz, amit állítasz, hogy:

"A jegyzőkönyvek és a fényképek alapján olvadt acél jelentétére következtethetünk."

Ajánlom a linket, amit nagyvonalúan figyelmen kívül hagytál.

Meg még egyet:

www.uwgb.edu/dutchs/pseudosc/911nutphysics.htm

"No 110-story buildings were ever hit by fuel-laden airliners hard enough to strip the insulation off the structural steel before, either. Steel-frame buildings are incredibly strong. They have survived major earthquakes and fires, and the Twin Towers merely rocked when hit by airliners at full throttle. But the towers were not designed to survive an impact by fully-laden airliners at full throttle, then a fire in contact with unprotected steel. An impact from a jet approaching JFK at 200 miles an hour, with nearly empty tanks, and one slamming into the building at 450 miles an hour with full tanks, are two quite different things."

Nero Bianco 2013.08.08. 17:48:16

@Pipas:
Elolvastam a FEMA meg a NIST jelentéseket is.
Annak idején, amikor megjelentek.
Az omlások egyértelműen a hőterhelésből származó alakváltozásokat jelölték meg fő okként.

De még egyszer mondom, hogy a szerkezeti acélok 500 fok felett rohamosan veszítenek a teherbírásukból, egyszerűen egy idő után képtelenek elviselni az alakváltozásokból származó többlet terhelést.
Még bőven az olvadáspontjuk alatt.

Zsigó Róbert pedig egy méretes faszkalap, de speciel erre tartják és ezért fizetik.
Hogy a híveknek befogadható ökörségeket mondjon.

willdattaa 2013.08.12. 12:28:11

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

A WTC-be előre beszereltek robbanószerkezeteket, és a repülőgép becsapódás után egy alkalmas pillanatban felrobbantották azokat, aminek következtében az épület szakszerűen összeomlott. Nem sokkal később a WTC-komplexum 7-es épületét is felrobbantották, amibe nem is repült bele repülőgép.

Bizonyíték:

youtube.com/watch?v=5DglY8OJ1mQ

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

willdattaa 2013.08.12. 12:29:30

A Pentagonba pedig nem egy repülőgép repült bele, hanem nagy valószínűséggel egy cirkálórakéta, amilyen az USA hadseregének van.

Bizonyíték:

www.youtube.com/watch?v=BmP2Vy8K0i0

willdattaa 2013.08.12. 12:35:30

@Nero Bianco:

Szamárság. Egy acél kályhában 800 fok is lehet, mégsem gyengül meg a szerkezete, a repülőkből kifolyt üzemagyanyag pedig rövid ideig égett elégséges égéssel, lánggal, utána már elégtelen égéssel jobbára füstölt, arra pedig korábban volt példa hogy egy acél épület valóban órákig égett elégséges égéssel, lánggal, mégsem omlott össze, továbbá a wtc tervezésekor figyelembe vették egy teli tankkal belerepülő utasszállító következményét és azt kiküszöbölve tervezték a repülőt, ráadásul a WTC romjai között olyan módon elvágott tartóelemeket találtak, amilyen módon robbantáskor vágják el a töltettel a tartóelemeket épület lebontáskor.
süti beállítások módosítása