HTML

Viktoriánus Blog

A magyarországi (első és második) Viktoriánus korszak érdekességeiről, különös tekintettel a két korszak névadójára.

Friss topikok

Linkblog

2014.05.27. 15:15 viktorianus

Kulka János téved

A minap szemtanúja voltam (sokad magammal), hogy mit művelt Kulka János, amikor a Szent Irma út, és a Peresztegi út sarkán lévő benzinkútnál betért a shopba, hogy fizessen.

Erről a benzinkútról tudni kell, hogy a tulajdonosa egy Győző nevezetű, önfejű, öntörvényű ember, aki jó magyar szokás szerint imádja a stikliket, és minden vásárlójának ócsárolja azt az olajtársaságot, amelyhez elvileg az ő benzinkútja is tartozik. Győző pontosan tudja magáról, hogy nem egy angyal, éppen ezért is határozta el néhány évvel ezelőtt, hogy felkarolja azt a szerencsétlen flótást, aki rendszeresen a benzinkúton őgyelgett, és pénzt próbált lejmolni a shopból kitérő vevőktől. Győzőnek valamiért megtetszett ez a figura. Kiderült, hogy Imrének hívják, és tulajdonképpen egy diplomás ember, akinek valamiért megbomlott az elméje, majd ezt követően minden ismerőse, barátja elfordult tőle. Talán azért kedvelte meg a benzinkutas az őrült Imrét, mert Imre mindenben készségesen egyetértett Győzővel. Imre tulajdonképpen nem bántott senkit, csak időnként furcsa dolgokat csinált, és néha furcsa mondatok hagyták el a száját.

Győző úgy érezte, hogy eljött az idő, hogy ne csak magára és pénztárcájára gondoljon, hanem valami jót is cselekedjen: felkarolta hát Imrét. Imrének állást ajánlott. Megkérdezte, hogy mi szeretne lenni: kútkezelő, vagy autómosó-segéd? Imre kapásból válaszolt, hogy egyik sem. Ő inkább a Kútoszlopok Közötti Benzingőz Beszívását és Annak Törvénytelen Módon Való Elvitelét Gátló, Megakadályozó, és Elhárító Műszaki Szakszolgálatot Ellenőrző és Fejlesztő Igazgatóság Főigazgatója cím megszerzését érezné kellően megtisztelőnek, és az ő tehetségéhez méltónak.
Győző nézett egy nagyot, majd megkérdezte, hogy nem lesz-e ez a titulus túl hosszú? De Imre megnyugtatta, hogy nem, mert ő akár az Ember tragédiáját is el tudja mondani egy levegővel, szóval neki ez nem probléma. Győző meg úgy gondolta, hogy szegény hibbanttal nem fog ilyen apróságokon vitatkozni: érdemi munkát (és főleg felelősséget) úgysem akar rábízni. Ő csak egy kis pénzzel támogatná szerencsétlen fickót. Olyan pénzzel, ami neki úgyis könnyen jön, nagyrészt adómentesen, mindenféle jól kitalált és már begyakorolt módokon. Olyan pénzzel, amire Imrének szüksége van.

Így lett Imre a KKBBATMVEGMEMSzEFI főigazgatója. Első munkanapján már az általa sürgősen elkészíttetett névjegykártyájával állt munkába: osztogatta is mindenkinek boldogan. Óriási ötletekkel állt elő a benzinkút forgalmának növelésére, melyeken Győző magában mindig jókat derült, de mivel túl sokba nem kerültek ezek az ötletek, így hát hagyta: játsszon csak nyugodtan...
Így került a shop egyik sarkában elhelyezésre egy kis asztalka, és rajta egy KRESZ könyv, melyet a benzinkút színeire jellemző madzaggal kötözött az asztalhoz. El is nevezte KRESZ-asztalnak. Imre minden nap friss virágot is tett a könyv mellé, és igyekezett a vevőket rávenni, hogy pénztártól való távozás után üljenek oda az asztalkához, és olvasgassák a könyvet - de egy év alatt sem állt senki kötélnek.

Imre aszfaltrajzversenyt is szervezett: a rajzoknak közúti baleseteket kellett ábrázolnia. Nem sok pályamunka érkezett, mivel főleg csak Imre szellemi állapotához nagyon hasonló, beteg emberek pályáztak, de ez Imrének nem tűnt fel - Győzőt pedig nem érdekelte ez az egész. Ő örült, hogy hibbant alkalmazottja újra fontos embernek érezheti magát. Imre ki is választotta a legbénább rajzokat, de az általa szervezett galéria-megnyitót (és a képeket) elmosta egy hatalmas zápor.

Imre kitalálta, az utca végén lévő iskolába elküld minden hetedikesnek egy KRESZ könyvet. Az Anyakönyvi Hivatalnak is küldött néhány példányt azzal a meghagyással, hogy a halotti anyakönyvi kivonatot kérőknek adjanak belőle, hogy a kedves halottjuknak balesetmentes legyen az útja a túlvilágra. Kitalálta, hogy kiadja az Oktán Krónikát is. Elképzelése az volt, hogy ha csökken a benzin ára: megírja. Ha drágul a benzin: megírja. Ha nem változik a benzin ára: megírja.

Nos: ehhez a benzinkúthoz tért be tegnap Kulka János, a közismert magyar színművész.

Amikor Kulka úr belépett az ajtón, Imre éppen befejezte a virág kicserélését a KRESZ-asztalán, és határozott léptekkel elindult a pénztárnál álló hölgy felé. A következő pillanatban Imre letolta a nadrágját, és egyetlen pillanat alatt odaszart a hölgy lábára. Mint láthatóvá vált - Imrének éppen erős hasmenése volt.
A hölgy sikított kettőt, majd elrohant - vélhetőleg a mellékhelyiségek irányába: gondolom megpróbálta eltüntetni Imre nyomait.
Győző látta az egész jelenetet. És csak vigyorgott.

Kulka János is látta az egész jelenetet: néhány másodperc döbbent csend után hangosan, határozottan - de mégis tisztelettudóan rendre utasította a benzines Győzőt. Felszólította, hogy ezt az embert azonnal rúgja ki, még a benzinkút közelébe se engedje a jövőbe. Az összekakált hölgyet pedig kövesse meg az alkalmazotta viselkedése miatt, és fizesse meg az okozott kárát.

Már most szeretném jelezni Kulka Jánosnak: ez tök felesleges volt. Tudomásul kellene venni, hogy egy laikusként és jól diagnosztizálható hibbantba nem rúgunk bele (még képletesen sem). Még akkor sem, ha mások lábára szarik is az illető. Tudomásul kellene venni, hogy vannak emberek, akiknek idővel megbomlik az elméje. És tudomásul kellene azt is venni - főleg liberálisként -, hogy vannak olyan jóságos emberek, akik felkarolják az ilyen szerencsétlen sorsú, jó munkás embereket, és a társadalmi előítéletekkel mit sem törődve segítik őket.

Én őszintén remélem, hogy a Győző továbbra is alkalmazni fogja Imrét. Sőt abban is bízom, hogy Győző még több mentálisan megrokkant embernek nyúl a hóna alá, és sok Imréhez hasonló emberen fog még segíteni.

Az én benzinkártyám úgyis az út másik oldalán lévő, kisebb benzinkúttársasághoz érvényes.

Kulka János pedig szégyellje magát!

164 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://viktorianus.blog.hu/api/trackback/id/tr596220079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jani69 2014.05.27. 16:33:49

Te seggnyaló ahoz képest hogy irásod 4/5 részében nem tudod miről beszélsz, halvány gőzöd nincs a deokráciához!

jani69 2014.05.27. 16:36:49

Demokrácia az hogy te neked nem kell szégyellned magad te egyszerű figyeszes seggnyaló vagy!

viktorianus 2014.05.27. 21:56:10

jani69: Imre kollégájának tetszik lenni? :)

anonymand 2014.05.27. 23:34:36

@labrabbit:

Tisztelt labrabbit!

Mire a mosoly?
A poszt inkább elszomorító, mert az egy dolog hogy idáig jutottunk, de "Folytatjuk!", vagyis még van, lesz lejjebb.
Mentális zavarokkal keményen küzdő "egyeske" pedig rémisztő, mert mi van akkor, ha fertőző?
Oszt, hogyan juthat a zárt osztályról valaki gépközelbe, netán ki?

Tisztelettel:
anonymand

wallenberg8809 (törölt) 2014.05.28. 00:05:57

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Mindenekelőtt buzilobbi valóban létezik. Tehát létezik azoknak a társadalomra való nyomásgyakorlást folytató, egymással spontán vagy szervezetten együttműködő embereknek az összessége, akik ezt a tevékenységüket a buziság propagálása (annak az állításnak a terjesztése hogy a buziság az jó dolog) és az ezen propagálást helytelenítő emberek megbélyegzése és kirekesztése céljából folytatják átfogó, közéleti, kulturális, gazdasági területen és eszközökkel is ezen tevékenységüket.
Minthogy konstatáltuk ezeknek a személyeknek az összessége és ezen tevékenységük létezését (tehát a buzilobbi létezését), lássunk hozzá hogy kialakítsuk az ehhez a tényhez való viszonyunkat.
Az én viszonyom ehhez a tényhez az hogy szerintem ez rossz dolog hogy ez a tény fennáll, szerintem jobb lenne ha a buzilobbi nem létezne, tehát ha valakik megszüntetnék a buzilobbi létezését, lehetetlenné tennék az azt alkotó személyek erre irányuló tevékenységét.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Újratöltve 2014.05.28. 06:52:21

Nagyon jót derültem, sőt kacagtam a cikken, munkába indulás előtt. Köszönöm! Élveztem!

Arthur Bloch 2014.05.28. 07:13:45

Mai állapotok: - valaki érdemlegesnek tart egy ilyen borzasztóan gusztustalan, de emberi szituációt közhírré tenni és ekkor azonnal az kerül elő, hogy "buzi-lobby".Az egy dolog,hogy megtörtént, az is hogy ilyenekről lehet beszélni, megoldást keresni...
De 1/lobby-ról annyiban beszélhetünk, hogy valakik visszaütöttek - mire az érintettek minden eszközzel ellentámadásba mentek át.Szegény Hofi anno valahogy olyasmit mondott:"..csak ne legyen kötelező!" Ma már kötelezőnek érzik sokan, hogy mihelyts alkalom nyílik,akkor témává kell tenni a másik furcsaságát a letaposása érdekében.-2/Az orvostudomány szerint a görcsös gyűlölet és indulat oka:-" a látens homoszexuális identitás tagadása, - annak kompenzálási tünet!" Tanulságok: nem kötelező s nem is lehet sosem, - egyik oldal se villogjon az Ő másságával, amint a hálószoba gyönyöre és annak árnyoldalai sem lehet közpréda,- otthon valahogy így kellene beszélnünk a gyermekeinkkel,unokáinkkal.Sokaknak adhatna emberi feladatot ez a téma: politika-vallások, helyesebben Egyházak !

szilmi 2014.05.28. 08:29:21

Kulka János még nagyon intelligens módon reagált.

tobias2 2014.05.28. 08:34:21

@anonymand: "hogyan juthat a zárt osztályról valaki gépközelbe" Ahhoz manapság legalább sorozatgyilkosságot kell elkövetnie egy elmebetegnek, hogy benntartsák a zárt osztályon, ahonnét csak stadiontakarításra engedik ki.

iovialis 2014.05.28. 08:43:26

Kedves viktoriánus, köszönöm a posztot, élvezetes stílusgyakorlat. (Hogy kritika is legyen: pár helyen szerkeszthető lett volna még.)
Szomorú viszont a kommenteket olvasni, elég rosszul állunk absztrakciós készségek terén - persze ez más alkalmakkor is világosan látszik.
(Őszintén kíváncsi vagyok a -nyilván később érkező, igazi trollok/bérencek reakcióira. Bár nincsenek komoly elvárásaim.)

Peace!

2014.05.28. 08:47:34

Ez a mondanivalójától függetlenül egy roppant szórakoztató írás!

szilmi 2014.05.28. 08:50:23

Nem mindenki toleráns az ilyen szélsőséges lelki
élményekkel szemben.
Egy egó mérlegelés nélküli REAGÁLÁSA lehet büntetésképpen a benzinkút
megsemmisítése, felgyújtása is.
A modern elme démonikus tartalmú. Tárolja az
akciófilmek megoldásait, jeleneteit.
Győző nevű tulajdonos hozzáállása óvatlan, nem illeszkedik
normálisan a hétköznapi életbe.

saci02 2014.05.28. 08:57:08

@wallenberg8809: en szerintem meg a hulyelobbi letezik. Innentol idezek:
'Az én viszonyom ehhez a tényhez az hogy szerintem ez rossz dolog hogy ez a tény fennáll, szerintem jobb lenne ha a hulyelobbi nem létezne, tehát ha valakik megszüntetnék a hulyelobbi létezését, lehetetlenné tennék az azt alkotó személyek erre irányuló tevékenységét.'

Remelem egyetertunk...

♔bаtyu♔ 2014.05.28. 09:03:21

Hagyjuk már ezt, Kerényi ezer éve ebben a szakmában dolgozik és egy belső értekezleten nyilván szókimondó is.

Ha ő azt mondja, hogy létezik buzilobbi akkor az bizony létezik.

sakalakamo 2014.05.28. 09:06:22

Jó lett volna ez a Hrabal szerű iromány, ha igazi jó ötlet lett volna hozzá. A hasonlat jó lenne, ha a egy riportert hugyozott volna oldalba, így senkit nem érdekel a kis szaros.

saci02 2014.05.28. 09:06:45

Persze a hulyelobbit cserelhetjuk a volt 'KISZ-titkarok, most jogaszok' lobbijara is...

saci02 2014.05.28. 09:11:13

Vagy pereputtylobbi... Uramatyam, hogy mennyi lobbi van!!!

szonár 2014.05.28. 09:13:18

Nagy szellemes, csak hát van-e értelme azzal felmenteni a kirekesztőket, hogy hibbantak?

Kétségkívül vonzó ez az ötlet annyiban, hogy a kirekesztést ebben az esetben hibbantságnak lehet beállítani - csakhogy Kerényi nyilvánvalóan nem hibbant. "Csak" gyűlöli a homoszexuálisokat.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.05.28. 09:13:47

Addig jó, amíg az ilyen Imrék csak a kapukon belüli munkanélküliséget növelik és nem kapnak felelős pozíciót, mint Gyuri...

sas70 2014.05.28. 09:14:15

Amíg egy bolond csak magával játszadozik, nincs olyan nagy baj. Amikor viszont az kezd minta lenni, ahogy a bolond viselkedik és a sok hülyeség amit beszél általánosan elfogadott lesz, akkor ott már a nem csak egy sima odaszarásról beszélünk, hanem sokkal nagyobb bajról. Amikor a bolondnak követői lesznek és az eszement baromságait vakon kezdik végrehajtani, már nagyon nehéz lesz ezt megállítani. Ilyen alapon működnek a diktatúrák ideológiái és így lett a fasizmus elfogadott, és egy bomlott elméjű, hataloméhes ember, milliók halálának okozója. Olyan ez, mint amikor elkezd egy gát szivárogni és ha azt a kis lyukat nem tömik be rögtön, előbb-utóbb az egész gátat elmossa a szennyes ár.

hatláb · http://ebenci.blog.hu 2014.05.28. 09:14:37

csak egy gond van a párhuzammal: itt mindenki benzinkártyája Győző kútjához érvényes

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.05.28. 09:16:12

Egyébként az MTVA volt kommunikációs vezetője is azt nyilatkozta a Heti Válasznak, számára évek óta nyilvánvaló, hogy a meleglobbi áll az Eurovízió mögött.

komplikato 2014.05.28. 09:16:14

@♔bаtyu♔: "Hagyjuk már ezt, Kerényi ezer éve ebben a szakmában dolgozik ..."

Hát az fix, a hetvenes évek óta kormánypárti seggnyaló, zéró szakmai háttérrel.

Gera 2014.05.28. 09:20:03

@♔bаtyu♔: Lehet, hogy létezik buzilobbi, de engem az elmebeteg Kerényi ténykedése jobban zavar.

mikka 2014.05.28. 09:22:49

Mindenki bekaphatja :)
Kulka is meg a másik tehetségtelen ripacs, Alföldi is. Buta belterjes színházi liberálisok kiegészítve a médiamunkások legaljával, igazán tudnak valamit. Semmiből semmit állítanak elő. Ez kérem teljesítmény :)

kewcheg 2014.05.28. 09:26:29

..milyen autója van Kulkának?

labrabbit 2014.05.28. 09:28:21

@anonymand:
Kedves Anonymand,

sajnos túl vagyok már a szomorkodáson. 2010 elott harag is volt bennem, hogy nem látják - elegen - mi várható. Azóta minden nap torténik egy s más, ami ízléstelen, ostoba és/vagy hazug. Ez a jobbik eset, mert emellett még aljas és embertelen is szokott lenni. Minden napra egy arculcsapás.

Csak a humor maradt.

joska61 2014.05.28. 09:28:23

Persze, bagatellizáljuk csak a Kerényi jelenséget.

vénkujon 2014.05.28. 09:30:52

ha győzőt nem érdekli az arcán megülő fospermet, akkor nehogymá kirugja imit

burakefendi 2014.05.28. 09:36:05

Megmosolyogtató, amikor ugyanakkora vagy még nagyobb ordenárésággal bizonygatja valaki, hogy mennyivel különb annál, akit kigúnyol

bölcsbagoly 2014.05.28. 09:40:34

Az milyen lobbi amikor a strassburgi bírák megitélnek volt haverjüknek majd egymillió eurós kártéritést a semmire? Hiszen ha megszűnik valakinek az állása, de kap helyette valami hasonlót, azt milyen kár érte?

Huncutkukac (törölt) 2014.05.28. 09:45:08

@saci02:

Ezen logikát követve, Te melyik vagy milyen lobbi tagja/támogatója/hívője vagy?

Huncutkukac (törölt) 2014.05.28. 09:46:28

@hatláb:

Tévedsz!

Nincs mindenkinek autója, jogosítványa, azaz nem lehet/nincs benzinkútkártyája sem!

Kecses 2014.05.28. 09:48:16

Az a gond, hogy ebben az országban csak Győző benzinkútján lehet tankolni.

bobbafet 2014.05.28. 09:51:02

Jo iras! Mondjuk kockazatos az Index fooldalra kitenni: ha van egy dolog, aminek az ertelmezeseben mi magyar olvasok gyengek vagyunk, az az ironia (pontosabban itt a szarkazmus).

2014.05.28. 09:53:44

A posztoló téved. Viktor támogassa a saját vagyonából Kerényit.

csak egy néző 2014.05.28. 09:53:54

@mikka:
Nem tudom, hogy neked a sok külföldi üzleti utad mellett van e időd színházba járni, de a hozzászólásod alapján úgy tűnik, hogy nem igazán. Bizonyára te nagyon tehetséges vagy és azért a 260 eurós órabéredért,(vajon ki ad érted ennyit?) valami értékes dolgot is teremtesz és nem a semmiből, semmit állítasz elő.
Vajon mi lehet a te nagy teljesítményed a hányáson és a gyűlölködésen kívül?

Bruteman 2014.05.28. 09:56:14

Összefoglalom a mélységes mondanivalót: a homoszexuális ember egyenértékű a mások lábára piszkító őrülttel.

Szánalmas, hogy az ország vezetésének elszánt híveitől ennyi telik egy vitatott kérdésben.

Ami szintén "jó" az ilyen "érvelésben", hogy bármikor bármire, bárkire alkalmazható, akivel nem értek egyet.

Tapsikoló pedig mindig lesz hozzá.

nyugoggyale 2014.05.28. 10:00:03

egy szinesz (barki, akarki) ne irogasson egy Miniszterelnoknek!
Irogasson az infokukac vagy titkarsagkukac...magyarorszaggyules.huuuuuuuu...

Bruteman 2014.05.28. 10:02:24

@nyugoggyale: Gratulálok, megnyerted a szolgalelkűség e havi futamát :) De nem dőlhetsz hátra, vannak még erős versenyzők.

Köves D. Gábor 2014.05.28. 10:07:13

Rájöttem, hogy ez a poszt egy parabola. Sőt, egész jó, úgyhogy már majdnem hiperbola.

Mille38 2014.05.28. 10:11:41

Érdekes, hogy mennyire nincs empátia a hozzászólásokban. A nővel ki foglalkozik? Akinek a ruházatát meg a napi programját hazavágták, aki még napok múlva is büdöset fog érezni magán, hiába sikálja a lábát, lehet, hogy sokáig nem bír egy jót étkezni. Legalábbis engem nőként eléggé megviselne egy ilyen esemény. És nem biztos, hogy első megdöbbenésemben nem egy érzelmi reakcióm lett volna. Kulka talán az eset összes körülményeit nem mérlegelve, de racionálisan reagált. Vannak dolgok, amik nem megengedettek a társadalomban évezredek óta és nem véletlenül.

nyugoggyale 2014.05.28. 10:19:54

@Bruteman: fontoskodas, feltunes keltes, nullasag.

Köves D. Gábor 2014.05.28. 10:20:32

@Mille38: Na, megszólalt a Pénztárnálállóhölgylobbi. :)

Bruteman 2014.05.28. 10:21:14

@Bruteman: Revideálnom kell magam, mivel elsőre nem állt össze a mondanivaló.

Úgy tűnik, a paranoia engem sem kerül el, másrészt jelnek veszem, hogy ma inkább nem olvasok több posztot munka közben :)

Ugyanakkor a stílust nem tartom szerencsésnek, nem biztos, hogy be kell állni a szarral dobálózók sorába.

Mindenesetre troll-etetőnek jó lesz.

LallR 2014.05.28. 10:25:21

ez azért elég durva, mert az ilyen embernek nincs helye a normális emberek közt szakfelügyelet nélkül

zongora 2014.05.28. 10:27:25

@anonymand: Zárt osztály? Emlékszik mikor a liberálisok megszüntették a Lipótot? Úgy juthat ki, hogy be se jut..

♔bаtyu♔ 2014.05.28. 10:36:40

@Gera: Van akit pedig a buzilobbi zavar jobban.

Emami Bácskai Béláné 2014.05.28. 10:38:35

@jani69: @Mille38: Nagyon megdöbbentő írás.A benzinkút veszélyes üzem.Ott hülyéknek nincs helye.Én magam láttam, hogy milyen laza az üzemeltetők hozzá állása, még a kúthoz odagyalogoló cigarettázóra sem szólt rá a tulaj, pedig tudva levő, hogy nyílt láng használata tilos a benzinkút környezetében.Itt az emberiesség a fő kérdés, nem a tűzbiztonsági szabályzat.De kérdezem én ,egy ilyen zavart ember tettéért ki fizet, és beláthatatlan konfliktusokat idézhet elő.Potenciális bomba.A szociális foglalkoztatókra kellett volna költeni a beléptető kapuk helyett.Még nem késő.

DemoJoe 2014.05.28. 10:39:02

A nő az szakállas? Sokat változtat a fosás megítélésén....

A szabadságod a másik orráig tart és ezt egyik fél sem tartja már be.... A sokszínűség, másság, deviancia nem összekeverendő, de mióta Piroskából kurva lett sokminden megengedett...

ccvv 2014.05.28. 10:39:17

Ajánlott olvasmány: Hajtóvadászat Öregekre...

anonymand 2014.05.28. 10:47:21

@labrabbit:

Tisztelt labrabbit!

"Csak a humor maradt." - meg az 52 fokos háziszőttes...

Tisztelettel:
anonymand

László Bácsi 2014.05.28. 10:49:44

Az szégyellje magát mélységesen aki a benzinkútnál megtörtént ocsmányságtól, és annak bárki által történő szóvá tételétől eljut a másságig!! Ilyen eset láttán senkinek (se ifj. Hegedűs Lorántnak, se Kerényi Imrének, se Dörner Györgynek, se senkinek) nem szabadna elnézően mosolyogni! Azt ajánlom a hatóságoknak, hogy sürgősen vizsgálják meg ezt az "IMRE JELENSÉGET" nehogy akkor már késő legyen amikor Imre bátyánk égő gyufát lógat valamelyik más általmás általkocsi benzin tartályába, csak úgy hülyeségből!

anonymand 2014.05.28. 10:51:18

@zongora:

Tisztelt zongora!

"Emlékszik mikor a liberálisok megszüntették a Lipótot?" - ölég nagy hiba volt. Bővíteni köllött volna.

Tisztelettel:
anonymand

László Bácsi 2014.05.28. 10:54:53

Bocs! "más általmás által" nem olvasandó!

mikka 2014.05.28. 11:02:06

@csak egy néző: Az hogy színház és film vonalon dolgozom :) de ha nem lennél olyan hülye mint amilyen vagy akkor ezt már kitalálhattad volna a wizzair fikázos cikk kommentjeinél..( ahol történetesen a wizz air pártját fogtam, valószinüleg veled ellentétben )mert nekem az a gyanúm hogy onnan szalasztottak.És hogy ki ad annyit? Elárulom neked. Te és még sokan mások amikor jegyet veszel egy mozifilmre :) Faszkalap

ui: Miután személyesen ismerem Alföldit, a véleményemmel teljesen tisztában van. Tehetségtelen ripacs. Kulka meg.. Ugyan már.

méregzsák 2014.05.28. 11:05:33

Tisztelt viktorianus!

Egy élmény volt, köszönöm :-)))

mikka 2014.05.28. 11:10:12

Még egy gondolat..
Én hiszek a hiszek egyben.
Nem fogom soha azt mondani hogy van jobb hely ennél az országnál. Nem fogom se támogatni se azt mondani hogy az elvtelen, szervilis EU tagság jó dolog. Nacionalista vagyok, de nem mások kárára vagyok az. Konzervatív szellemben nevelem a gyerekeimet. Keresztény gyökereim vannak, még akkor is ha nem különösebben vagyok vallásos. Nem hiszek az Egyesült Európai Államokban, ellenben hiszek a családban, a hazában, Istenben. Nem fogom azt mondani hogy a " másság " jó dolog de nem is üldözöm , ahogy senki nem teszi ezt ebben az országban, mert egyébként Róbert gida hogy lett volna az ország legfőbb színházi igazgatója!? Te csak egy néző vagy..igazán találó nick..valóban csak az vagy.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2014.05.28. 11:13:13

Csak az Imre névről jutott eszembe:

RÁLÉPŐ IMRE

Ló rugdosson körbe, Imre!
Rálépsz az új lábbelimre?!
Máma loptam ezt az Auchan
Áruházból akciósan!

Jött sok biztonsági! Haver,
Nem báj-boy egyik sem, ha ver!
Nagyon meleg volt a pite!
Mit gondolsz, hogy törtem ki, te?!

Egy sorban jött minden kretén,
S csak az elsőt fejeltem én,
Többi dőlt már, mint a hitel!
Tőlem, Imrém, bármi kitel!

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.hu/2011/11/ralepo-imre.html

wallenberg8809 (törölt) 2014.05.28. 11:16:21

A társadalom egészséges, normális, elsöprő többsége azt akarja, hogy egy erőszakos, deviáns, megbélyegző és kirekesztő kisebbség ne akarja rákényszeríteni azt a hibás látásmódot, hogy a női ruhába öltözött, szakállas énekest ne lássa gusztustalannak.
Ami gusztustalan az gusztustalan, akármilyen buzilobbi vagy akár az Egyesült Államok és Izrael teljes atomfegyver arzenálja akarja is kikényszeríteni az ellenkezőjét.

frontember876 2014.05.28. 11:18:38

Attól még, hogy becsomagoltad a mondanivalódat ebbe az egyébként szellemes Lolka és Bolka celofánba, attól még a szar szar marad legbelül.

Úgy írni a témáról ugyanis hiteltelen, agyatlan, és ritka szánalmas, hogy nem írod le a következőket:

1. Győző alapvetően egy hatalommániás fasz, aki a környék összes kútjára pályázik. Fenyegeti, zsarolja, és nyírja a te "kisebb kúthálózatodat", lehúzza és meglopja a saját vevőit, háztartási tüzelőolajat ad el Vépáuörnek, satöbbi.

2. Győző nem szeretetből alkalmazza Imrét, hanem előre megfontolt, alapvetően gonosz szándékkal. Azért teszi, hogy amíg a leszart lábú vásárló Imrével és a szarral foglalkozik, ne vegye észre, hogy a kocsijában motort cseréltek, a frissen tankolt benzinjét leszívták, az ülések helyére sámlit szereltek, és amikor szól ezért, akkor meg fogják fenyegetni Győző másik fajta emberei.

3. Elfelejtetted odaírni, hogy Győző kötelezi a teljes környék teljes lakosságát, hogy nála tankoljon havi X összegért, aki nem teszi, annak nem a lábát szarják le, hanem Győző végrehajtói egyszerűen elveszik tőle.

4. Elfelejtetted odaírni, hogy ugyan a hétköznapokban tudni kell viccnek tekinteni Imrét, Imre valójában és IGAZÁBÓL egy kaucsuk szobába való, és felháborító, hogy Győző a vásárlóktól kizsarolt pénzből egy halom elmebetegre és azok "KRESZ-könyvére" költ, miközben a kúttal szemben a faluban éheznek, az úton döglött kutyák rohadnak, a gyerekek fáznak az iskolában, az öregek meghalnak a kórházban. Mert Imre vicces (te hülye fasz), például Svájcban, de nem ott, ahol nincs gumikesztyű a kórházi osztályon, baszdmeg.

5. Elfelejtetted odaírni, hogy Kulka művész úrnak komolyra fordítva mégsem szégyenkeznie kell, hanem nekünk mindannyiunknak kell szégyenkezni, amiért Imrének nem vágta ki hangszálait a TEK, hogy ugyan mozoghasson a benzinkút mögött szabadon, csak kussban. És építsen kisasztalt Duplo-ból, ha a kúton a borravalóból futja rá, de a környékbeliek pénzét ne költse erre Győző.

6. Leginkább azt írtad rosszul, hogy Győző a benzinkút tulajdonosa. Nem az. Kinevezett ügyvezető igazgató a kúton, aki AZT HISZI, hogy ő a tulajdonos. Ezért szórja a cég pénzét, mint sajátját, lop a kútról magának és a haverjainak, mindenkinek azt hazudja, hogy ez az ő kútja, de csak addig lesz ez így, ameddig az európai régió igazgatója rá nem jön erre, és akkor Győző örülhet, ha a börtönt megússza.

Jók ezek a viccesre átgyúrt kis történetek. Csak az abszolút lényeget hagytad ki / írtad szarul.

sántán sándor 2014.05.28. 11:19:46

milyen fura hogy azok rinyálnak állandóan hogy ebben az országban rosszul érzik magukat, félniük kell és nincsenek elfogadva, akik amúgy kb. min. havi 1 millióból tengődnek.

sántán sándor 2014.05.28. 11:21:55

a zsidó/buzi lobbi létezéséről meg kérdezzék meg azokat akiket nem vettek fel a Színművészeti Egyetemre, vagy kirúgtak a Nemzetiből Alföldi színre lépésekor.

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.05.28. 11:25:38

Buzilobbi tenyleg van. Sok tehetsegtelen fos ember csak azert van hypeolva, mert farturo. Es itt most nem Kulkarol irok. Eurovizio, tehetsegkutatok, show business stb.
Mondjuk en azt se tartom jobbnak, ha valakit csak azert tartanak a gazdai, mert kereszteny, konzervativ, liberalis, parthu stb.
A muveszek kozt a partokhoz huzas, seggnyalas mar regi tema. A szocik es a szadesz volt regen ebben jobb, korejuk gyultek a muveszvilag arcai. Ma mar a fideszkenek is van ilyen holdudvara. Olyan amilyen. Vannak tehetseges es tehetsegtelen tagjai is.
Azt latom, hogy aki libsi, az Alfoldit, Kulkat isteniti, Vidnyanszkit kutyazza. Forditva is pont igy megvan. En meg leszarom.

Buzilobbi van, sok szar muveszt is eladhatova tesz, ha buzi. Mert rogton erdekesebb tole a proliknak. Masok meg kereszteny mazban nyomulnak tehetsegtelenul, de most ez a kurzus ezt dijazza. Elkepzelni se tudom, hogy mi lenne egy jobbikos kormany alatt.
Bar a szinhaz total hidegen hagy mar, sokan meg ugy tesznek, mintha a 19.szazadban elnenk, amikor a szinhaz volt A Szorakozas. Ma azert mar csak egy a sok kozul, befolyasa alig van az emberek velemenyere. Ez a szinhaz fetisizmus szamomra erthetetlen.

Alick 2014.05.28. 11:29:15

Aki király, annak láthatóan kell egy udvari bolond is... :)

viktorianus 2014.05.28. 11:37:12

@szonár: nem, a kirekesztőket nem lehet felmenteni azzal, hogy hibbantak. De a benzinkúti Imre szerintem minden megnyilvánulásával azt bizonyítja, hogy hibbant.

viktorianus 2014.05.28. 11:38:48

@Online Távmunkás: ismered Gyurit, a gyorséttermi hibbantat? Szintén a Szent Irma út, vagy a Peresztegi út közelében élsz?

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.05.28. 11:40:12

En azt mondom, a szinhazak eljenek meg a jegyekbol. Akkor elvalik a szar a majtol. Nem biztos, hogy egy Mateszalka meretu telepulesnek kell szinhaz.
Amig politikusok neveznek ki szinhazigazgatokat, addig azok partkatonak vagy rosszabb esetben amokfutok lesznek.
Persze a ballib oldal is einstandolta a kulturintezmenyeket anno. Most meg fordult a kocka, pont olyan ez az Imre, mint amilyet a gazdai igenyelnek. Szepen kimond bizonyos dolgokat, amiket a kitartoi nem mondhatnak ki.
Volt ilyen a ballibeknel is.
Azt bevallom, en utoljara akkor voltam rendszeres nezo magyaorszagi szinhazban, amikor meg akartam kurni egy szinhazrajongo csajt es ezert mindenfele kiserleti, kamara es egyeb elvont eloadasokra beultem vele. Jelentem megbasztam, jo volt, par eloadas is tetszett, de egyedul tuti nem mentem volna el megnezni. Jo pina volt.
Most kulfoldon elek, itt minden uzlet, a koncert, szinhaz is jo biznisz. Nincs szukseg politikusok segget nyalni tamogatasert.

wallenberg8809 (törölt) 2014.05.28. 11:40:57

@sántán sándor:

A zsidó lobbi létezését maguk az izraeliek ismerték el, tehát az egzakt tény, aki kétségbevonja vagy leantiszemitázza azt aki állítja, az aljas gazember.

Itt a zsidó lobbi létezésének kétséget kizáró bizonyítéka, az izraeli beismerés:

nol.hu/kulfold/izrael_rossznak_tartja_az_alakulo_atommegallapodast
2013. november 10.
Naftali Bennet gazdasági miniszter (...) Bennet levélben fordult több külföldi zsidó szervezethez, hogy gyakoroljanak nyomást kormányukra egy Iránnal kötött „rossz megállapodás” megakadályozása érdekében.

Narancskommunista (törölt) 2014.05.28. 11:45:31

@Az evolúció megfordítója... vissza a fára!:
"En azt mondom, a szinhazak eljenek meg a jegyekbol. Akkor elvalik a szar a majtol. "

Ott a pont. Egyébként a vidéki színházaknak is megvan a "varázsa", ott még sokkal nagyobb a "belterjesség". Viszont ismerek olyan vidéki fél-amatőr társulatot, amelyik a helyi "nagyszínházat" lekörözi a produkcióik alapján, ha elzárnák az állami és önkormányzati támogatásokat teljesen, ők lennének, akik talpon maradnak.

viktorianus 2014.05.28. 11:54:24

@frontember876: a benzinkút helyett nem kellett volna valami országot írnom? A Győző név helyett meg valami másik nevet? aggódom.

mr. Mick 2014.05.28. 12:00:47

@Az evolúció megfordítója... vissza a fára!:

a sok marhaság közül amit fentebb összehordtak talán ebben van az egész sava /borsa .. lehet széplelkeskedni ,okosakat,jópofa körítésben mondani ,de a buzi az akkor is csak buzi ! az egyik védi a másikat ,de azért hadd ne legyen már kötelező felvonulni ,és hangosan tapsikolni mert egy MŰVÉSZ írt levelet (mellesleg tökéletesen egyetértek ,hogy a színház mint olyan igencsak idejét múlta dolog a XXI. sz -ban mikor jópár korszerűbb néphülyítő eszköz létezik..)

saci02 2014.05.28. 12:04:22

@Huncutkukac: nincs logika. Csak teny megallapitas, hogy rengetegfele lobbi letezik. Csak nehogy valaki a Huncutkukaclobbit kezdje el utalni, mert akkor jaj neked! :)

_most_ 2014.05.28. 12:15:28

haha, Kerényi fullba tolja a kretént, de az a vicc, van egy réteg, akinek ez a színvonal jön be, a jobboldali csürhe :D

polgári kór 2014.05.28. 12:25:49

Én is azt mondom Kulka szégyellje magát Kerényivel együtt!

csak egy néző 2014.05.28. 12:26:40

@mikka:
Waooh. "Faszkalap" komám. Csak nem személyesen Aczél György elvtárs reinkarnációja vagy, hogy te egyszemélyben eldöntsd, hogy ki a ripacs és ki a jó színész? Milyen alapon fikázod le azokat, akik nem merészelnek egyetérteni veled? Ki a tökömet érdekel, hogy te milyen szellemben neveled a kölkeid (mondjuk sajnálom őket? Te nem véleményt, hanem ítéletet mondasz. Kicsit visszaolvasva kommentjeid, alpári színvonalát az a poén jutott eszembe, amikor azt írtad, hogy "a színház és a film vonalon dolgozom", amikor a takarítónőt "higiéniai menedzsernek nevezik.
Ja és ennyi voltam, kicsihuszár és a te szóhasználatoddal, bekephatod.

polgári kór 2014.05.28. 12:33:29

@csak egy néző: 'Csak nem személyesen Aczél György elvtárs reinkarnációja vagy, hogy te egyszemélyben eldöntsd, hogy ki a ripacs és ki a jó színész?'

Kulka biztos jó színész hiszen Aczél elvtárs cenzúrája alatt is avvót. De mostanában inkább egy rossz buzi, és még a szája is nagy.

csak egy néző 2014.05.28. 12:44:41

@polgári kór:
Látom sikerült megérteni, hogy miről is írtam.
Grtaula.

Mészáros Laci 2014.05.28. 12:47:48

kicsit izzadságszagú, túl hosszúra és túl szájbarágósra sikerült, így aztán nem is tudom, hogy mi akart lenni az üzenet. sajnálom.

tomwar 2014.05.28. 13:00:55

Viktori Anus...ejnye...
Buzilobbi vagy csupan segnek csufolja a vezert?

...bejnye...

Steve 2014.05.28. 13:08:57

@wallenberg8809: Mondj már néhány példát arra, hogy valakik azt propagálják, hogy - ahogy Te fogalmaztál- a buziság az jó dolog. Én ilyet ugyanis nem láttam. "Csak" olyat láttam, hogy a homoszexuális emberek is emberek, hogy nekik is joguk van az érzelmeik kimutatására, kapcsolatuk vonzalmaik felvállalására olyat láttam.
Nem is értem, hogy milyen képed van a szexuális preferencia bizonytalanságáról, ha azt gondolod, hogy propagandával rá lehet egy heteroszexuális embert venni arra, hogy a saját neméhez vonzódjon.

ephart 2014.05.28. 13:10:18

Kulka egy aberrált köcsög szar
de
az írás nagyon JÓoo

polgári kór 2014.05.28. 13:16:00

@Steve: Éredekes amíg tiltva volt a buzulás addig nem is voltak buzik. Nagyanyám azt se tudja mi az.

Kit érdekel más szexuális orientációja, a macskáját is feldughatja, magánügy.

Gera 2014.05.28. 13:16:49

@♔bаtyu♔: Én kellemetlenül érezném magam, ha egy platformra kényszerülnék ezzel a nyilvánvalóan elmebeteg figurával pusztán azért, mert adott esetben esetleg szintén utálom a buzikat. Ennek az idiótának a pénzelése és hatalommal felruházása megbocsáthatatlan, függetlenül attól, hogy van buzilobbi vagy nincs. Emellett teljesen érthetetlen is, mi szükség van erre az emberre, abszurd tevékenysége a jobboldalon történő masszív károkozásban merül ki. Épeszű ember ugyanis politikafüggetlenül kibaszott égőnek tartja Kerényit az eszement ostobaságaival együtt. Ha jól rémlik, ezt már meg is énekelte egy-két kőjobbos blogger is, teljesen igazuk volt.

Steve 2014.05.28. 13:18:25

Polgári kór: Kapaszkodj meg, voltak. Csak nem vállalhatták fel az érzéseiket, kapcsolataiakat.

Szalacsi_Dezső 2014.05.28. 13:20:43

@Arthur Bloch: Már ha szegény hibbant Freudot az orvostudománnyal azonosítjuk. :-)

Behajtó70 2014.05.28. 13:20:45

Ti attól vagytok valakik, hogy minden utca széli kő miatt rinyálni kezdtek. Undorító stílus. Ha a közértben átvernek, azért van mert buzi vagy, ha buziznak, miért nem meleg vagy, ha esik az eső az,is emiatt van, ha leég a bőröd (ugyan!) a kurva nap is homofób, rasszista, fasiszta.

Enegm múlkor egy német vert át Hamburgaban egy hot-god árával....szóval akkormindenki náci már megint?

Attól érzitek magatokat valakinek, hogy itt sipnánkodtok mindenen. Ugyan ki volt ez a Kulka, amelőtt fel nem állt a ballibant oldal színpadára? Mágenheim doktor? Láttátok valaha, azt a hangsúly nélküli beszélni nem tudó szerepet?

Inkább az éertékeket mutatnátok meg! Na de annak híján vagytok. Max a fenti buta metafórára tellik, röbbre nem.

polgári kór 2014.05.28. 13:27:14

@Steve: A kutya sem foglalkozik senkinek az érzéseivel. A buzilobbi sem ezért van, hanem züllesztésért. Neveljen 2 faszi kislányokat, mer mér ne, ne legyenek má kirekesztve. Kiköp.

Narancskommunista (törölt) 2014.05.28. 13:28:45

@Gera:
Csak van olyan réteg a "jobboldali" szavazók között, akiknek ez a színvonal kell, a többi meg szemet tud hunyni felette. Most éppen az előbbi csoportba tartozónak írtál.

Egyébként én anno 1-2-szer néztem Kerényi műsorát a HírTV-ben, mert kabarénak kiváló volt. Ha egyszer kiderül róla, hogy igazából Orbán ellenes és csak parodizálja a fanatikusokat, akkor meghajolok előtte, mert a világ legnagyobb művésze.

Steve 2014.05.28. 13:29:38

polgári kór: Legalábbis ez a te véleményed. Már csak az a kérdés alá tudod-e támasztani valamivel.

Steve 2014.05.28. 13:30:16

@polgári kór: Legalábbis ez a te véleményed. Már csak az a kérdés alá tudod-e támasztani valamivel.

Narancskommunista (törölt) 2014.05.28. 13:30:30

Egyébként nem egyszer merült már fel bennem, hogy Kerényi csak játssza a szerepét.

ephart 2014.05.28. 13:32:46

Hurka János mondjon le

polgári kór 2014.05.28. 13:36:45

@Steve: Minek kéne alátámasztanom? Nem én akarok jogokat hanem a buzik.

polgári kór 2014.05.28. 13:38:14

@Steve: Az az én véleményem hogy a buzik házasodni akarnak és gyereket nevelni?

Gera 2014.05.28. 13:42:24

Tévedtem, ez a kerényi mégiscsak tudhatja, miről beszél, amikor a picit szivárványos, new waves színházi buzigyerekeket emlegeti:
hu.wikipedia.org/wiki/Sz%C3%A1rsz%C3%B3i_tal%C3%A1lkoz%C3%B3#mediaviewer/F%C3%A1jl:Szarszoitalalkozo_1993_kerenyi.jpg :)))))

mikka 2014.05.28. 13:42:50

@csak egy néző: Faszkalap vagy az is voltál az is maradsz :) csak egy néző

mikka 2014.05.28. 13:43:30

Érdekes a vulgárisra hivatkozol :)
Róbert gida esetében nem zavar?

Steve 2014.05.28. 13:56:15

Nem, az a Te véleményed, hogy a cél a züllesztés és hogy az érzelmek senkit sem érdekelnek. Meg az is a Te véleményed, hogy nem akarsz jogokat. Sajátos vélemény, de ha nem akarod tényleg nem kell alátámasztanod semmivel. Végülis magukért beszélnek.

Narancskommunista (törölt) 2014.05.28. 14:16:05

@mikka:
Miért, talán ő is keresztény-konzervatívnak vallja magát?

Narancskommunista (törölt) 2014.05.28. 14:20:46

@mikka:
Sok ilyen keresztény-konzervatív-nacionalista családot volt alkalmam megismerni. Bájos, mikor az ilyenek 10 éven alatti gyerekei azt ordítozták, hogy dögöljön meg a Gyurcsány vagy a Medgyessy, a szülők meg rájuk se szóltak, hogy oké, hogy csúnya bácsik, de azért így beszélni mégsem kellene. Valószínűleg a Szombathelyen faszszopózó apuka is a keresztényi hagyományokat ápolta a gyerekével a nyakában, egy politikai rendezvényen.

shwarcz bácsi 2014.05.28. 15:07:35

@♔bаtyu♔: létezik bizony. mind benne vagytok, mert ugyanazt a brét szívjátok srácok. az ügynöklobbitokkal mi van mostanában, elvtárs?

shwarcz bácsi 2014.05.28. 15:09:09

@Narancskommunista: nyugi, majd amikor a pap bácsi megvizsgálja a kisgyerekét, na akkor fog igazán káromkodni ...

frontember876 2014.05.28. 15:15:39

@viktorianus: szerintem nem mindegy, hogy a képregényedben női főszereplődnek elfelejted kilakkozni a körmét, vagy nem rajzolsz neki karokat.

De hát te vagy a professzionális újságíró, nem én.

inebhedj - szerintem 2014.05.28. 15:20:54

Olvasom napok óta a titánok harcát (Kulka vs Kerényi) - nagyjából analóg egy VV Éva vs VV Anikó harccal, csak utóbbiakat szubjektíve és mindenek ellenére vonzóbbnak (tehát értékesebbnek) tartom, mint előbbieket - és odajutottam, hogy ez az ügy vetekedik fontosságban, átgondoltságban, naprakészségben és résztvevő személyiségek minőségében is ama bizonyos emlékműével, amely miatt még Amerika szenátorai is tabletet ragadtak, és amely egyébként azon a max. 5-10 ezer emberen kívül aki ezen pörög / ebből él, e kies országban senkit nem érdekel, de ha firtatnánk, akkor a kies ország bizony harmadik utas válaszként az egész bandát (legyen szobrozó vagy buzilobbis, pc-módon) beszántaná a Dunába.

De most komolyan, ha lehet választani a Valóvilág-Blikk-Bors és a Kerényi-Kulka-Blogszcéna között, tényleg képesek vagytok az utóbbival foglalkozni?

De miért?

És én? Én miért?

látjátok feleim szümtükkel 2014.05.28. 16:07:13

@♔bаtyu♔:

Nono! Ebből a véleményedből, miszerint "Ha ő azt mondja, hogy létezik buzilobbi akkor az bizony létezik." egyenesen következik, hogy azért tud a buzilobbi létezéséről, mert volt/van köze hozzá. Nekem semmmi kapcsolatom nincs velük, így nem is tudom róluk, hogy léteznek-e vagy sem.:)

Netuddki. 2014.05.28. 16:12:23

Ebben a kis szösszenetben az a legnagyobb bibi, hogy sántít mint a 3 lábú ló.
Nyilván ha már egyszer bezárták az elmegyógyintézeteket akkor helyet kell valahol találni a dilinyósoknak. Csak éppen nem mindegy, hogy hol, és főleg nem mindegy, hogy mindez mennyibe kerül az adófizetőknek. Arról nem is beszélve, hogy a többi ütődött (pl. MNB) által okozott kárt is mi fizetjük.
Azt meg már nem is említem, hogy a győzike, aki történetesen egy országot irányít, és nem egy bivalybasznádi benzinkutat, előszeretettel veszi körbe magát olyan ütődöttekkel akik nem jelentenek veszélyt a pozíciójára. Sőt messziről "kimagaslik" (hehe) közülük, ami valljuk be így nem igazán nagy kunszt. Vakok közt félszemű a király...

oszt jónapot 2014.05.28. 16:18:54

@polgári kór: Így van bazdmeg, amiről nagyanyád nem tud, az nem is létezik. De irigylem az egyszerű világképedet.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.28. 16:22:00

@Az evolúció megfordítója... vissza a fára!:
@Narancskommunista:

"En azt mondom, a szinhazak eljenek meg a jegyekbol. Akkor elvalik a szar a majtol."

Még a kapitalizmus fellegvárában, az USA-ban sem élnek meg a színház a jegybevételekből.

Egész konktétan az USA legnagyobb operaházában (Metropolitan) a jegybevételek az előadások költségének felét fedezik. A többit adományokból és alapítványoktól tarhálja össze.

Csak sajnos amíg odaát vannak a valódi művészetet támogató mecénások, addig a mi milliárdosaink még nem jutottak el idáig. Talán soha nem is fognak.

Ezért szükséges az állami támogatás, amiből aztán fakad mindaz a belterjesség, politikai seggnyalás, a tehetségtelenek előtérbe tolása stb., amit nap mint nap tapasztalhatunk.

oszt jónapot 2014.05.28. 16:24:31

@látjátok feleim szümtükkel: Csak rá kell nézni a faszira, egy igazi gaylord. Sajnálom kicsit, kurva szar lehet úgy élni, hogy gyűlöli magát.

oszt jónapot 2014.05.28. 16:25:20

@Kón Bandit: te is a buzilobbi tajga vagy?

Netuddki. 2014.05.28. 16:43:03

@látjátok feleim szümtükkel: Azt írta, hogy buzi tanárok között nőtt fel. Ha így van akkor biztosan ragadt rá is valami...

Szarazinda 2014.05.28. 16:53:44

Segítsen nekem valaki, és árulja el, hogy miért nem balhézik senki azon, hogy az index nyitólapján tobzódik a 18+ tartalom, még szépen jelölik is, hogy egyből megtaláld, és, hogy ez a rohadt heterólobbi. Miért nem kiált senki heteró összeesküvést, amikor a TV reklámblokkok jelentős része tele van heteró utalásokkal, és így tovább.

2014.05.28. 17:09:36

"Tudomásul kellene venni, hogy egy laikusként és jól diagnosztizálható hibbantba nem rúgunk bele (még képletesen sem)."

Neked meg azt kéne tudomásul venni, hogy az, hogy valaki hibbant, még nem jogosítja fel az illetőt semmire. És azt is, hogy a nem hibbantaknak joguk van az önvédelemre, a hibbantak felé is. Ha pedig nem tekinted a dolgot önvédelemnek, akkor egyszerűen csúsztatsz.

2014.05.28. 17:18:22

@mikka: "Az hogy színház és film vonalon dolgozom :)"

Akkor külön fájdalmas, hogy ennyire nem értesz hozzá.

2014.05.28. 17:21:33

@wallenberg8809: Neked gusztustalan. Másnak meg nem az. Nehogy már te akard megmondani, hogy másnak mi gusztustalan.

Arthur Bloch 2014.05.28. 17:25:59

@Szalacsi_Dezső: Valami félreértés történhetett!
Ugyanis nem Freudtól ered az, amire utaltam.Abban az időben még semmiféle igazán tudományos/technikai eszköz és módszer sem volt.-A legfrissebb kutatási eredmények megállapítása az, hogy az adott témában a zsigeri=automatikus reakció, a gyűlölködést kiváltó pszichés reakció mögött túlnyomórészt az elfolytott homoszexuális "identitás-tagadás" azaz túlzott mértékű félelemérzet rejlik.Ezért szinte tudatossá válik ennek a túlzott kompenzálása.- Nem biztos hogy homoszexuális zavar, de valamiféle szexuális hiány,sikertelenség húzódik meg a háttérben, emiatt görcsössé válik a lelki-tudati alkat.Ma már emiatt pl.: a potenciazavaroknál külön szakterület is foglalkozik ennek a megelőzése érdekében.Hazánkban még nem "divat"- ......@Yale.edu...?!

Arthur Bloch 2014.05.28. 17:36:06

@Szalacsi Dezső:kiegészítés - az előbbiekhez ez az "identitás-tagadás" a homoszexuálisoknál is működik.Görcsös reakciót okoz a félelem, emiatt fokozott a szégyenérzet.Rossz szöveg, de így közérthetőbb:"sarokbaszorított kutya" esete.Valószínű, hogy emiatt a két féle jelleg, Ők és Mi között úgymond beindul a "spirál". No ezt kellene érzelmi-értelmi szinten megérteni.

van_itt_valaki? 2014.05.28. 17:55:47

@Bruteman: Jézusom de buta vagy!!! Miért??? Könyörgöm miért ilyen primitív, buta emberekből áll az ország nagyja? Mindkét oldalon persze, szánalom.

van_itt_valaki? 2014.05.28. 17:57:22

@Bruteman: Be vagy oltva szövegértelmezés ellen, vagy mi a szösz? Akkor se ismered fel az iróniát meg a szarkazmust, ha a fejedbe ordítanak?

van_itt_valaki? 2014.05.28. 18:00:09

@♔bаtyu♔: Engem a hülye lobbi jobban zavar. Neked, mint jeles képviselőjének mondom, szánalmasak vagytok. Az összes egyházat be kellene tiltani, meg minden babonát és egyéb szirszart, ők teremtik meg a hülye lobbit.

van_itt_valaki? 2014.05.28. 18:05:26

@mikka: Hülye lobbi még egy jeles képviselője. Miért buktatod le magad? Az, hogy egy nagy varázslóban hiszel, önmagában jelzi mennyire nagyon buta vagy - eleve miért hiszel? Miért nem vagy kíváncsi és igényes? Miért nem próbálod megérteni a világ működését, ahelyett, hogy ráhúznál egy ősi mesét, amihez tényleg atom butának kell lenni, hogy elhidd....

Ezernyi kínzó kérdés....

van_itt_valaki? 2014.05.28. 18:07:04

@wallenberg8809: Minek nézed? Lehet tényleg igaza van azoknak, hogy aki ennyire homofób, az valójában látens buzi?

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.05.28. 18:55:05

@♔bаtyu♔:

Homokosok mindig is voltak, többezer éve is, gondolj csak az ókori görögökre. Mindig is lesznek igazibuzik, egyszerűen genetikailag és statisztikakilag benne van a pakliban.

Látensbuzik is mindig voltak/vannak/lesznek, ilyen például KerényiImre is, akiről köztudott, hogy korábban játszott a gondolattal, milyen lenne ha nem zabszem lenne a seggében. Közben teljesen meghülyült (lehet hogy pont ebbe hülyült bele), és most már inkább csak kívülről ugatja azokat, ahová tartozni szeretett volna, de GyőzőViktor jóvoltából amióta agyhalott, azóta újabb szórakozásokat talált, végülis pár milliárd nem pénz egy lélek üdvéért, mégha látensbuzi is az illető.

Igazi köcsögök is mindig voltak/vannak/lesznek, kezdve hitleréktől, a kommunistaköcsögökön, bolsevikköcsögökön át egészen hozzátokig, Fideszköcsögökig, ezeket valami agybarom időnként feléleszti, segghülyék lévén téeszelnöki intelligenciával imádjátok az illető aktuális győző-barom seggének nyalását, aztán a történelem szépen eltapos és szemétdombra dobja a hozzátok hasonló tetveket.

kjhgfd 2014.05.28. 19:16:32

így van, és remélem hogy még sokáig élvezhetjük mindannyiunk közös Kuláját

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.28. 19:33:57

@van_itt_valaki?:

"Az összes egyházat be kellene tiltani, meg minden babonát és egyéb szirszart"

A véleménynyilvánítási szabadság nagyobb dicsőségére, mi?

Igazi libbancs vagy: A fartúrás mehet ezerrel, de az egyházat betiltatnád. :D

@Arthur Bloch:

"A legfrissebb kutatási eredmények megállapítása az, hogy az adott témában a zsigeri=automatikus reakció, a gyűlölködést kiváltó pszichés reakció mögött túlnyomórészt az elfolytott homoszexuális "identitás-tagadás" azaz túlzott mértékű félelemérzet rejlik."

Ócska szöveg. :( Vagyis szerinted aki undorodik a fartúrástól, az maga is férfiak farát szeretné túrni, csak még maga sem tud róla.

"Azokat, akik a homoszexuális magatartással szembehelyezkednek, gyakran vádolják meg az ún. „homofóbiával”, azaz, hogy azért vannak ilyen véleményen, mert „félnek” a homoszexualitástól. Néha a vád odáig fajul, hogy azt állítják, hogy ugyanezek az emberek valószínűleg maguk is homoszexuálisok, és más homoszexuálisok elítélésével kompenzálják saját vágyaikat, hogy elrejtsék ezt a tényt még önmaguk elől is.

Ezek az érvek megkísérlik megszüntetni a racionális párbeszédet azáltal, hogy a középpontba a vita egyik résztvevőjét állítják. A másik fél érveit az ő valós vagy vélt tulajdonságára alapozva akarják elvetni. Ebben az esetben a feltételezett tulajdonság a homoszexuálisoktól való félelem.

Azokhoz a próbálkozásokhoz hasonlóan, amelyek el akarják kerülni a racionális párbeszédet, a homofóbia-érv egyáltalán nem érinti magát a lényeget. Még ha egy ember fél is a homoszexualitástól, ez egyáltalán nem csökkenti az érveket az ilyen viselkedés ellen. Az, hogy egy ember fél a fegyverektől, még nem érvényteleníti érveit a fegyverek ellen, sem az, ha valaki fél a katonai leszereléstől, még nem csökkenti érveit a leszerelés ellen. Az elvi alapokon álló véleménykülönbséget nem lehet fóbiának nevezni.

Továbbá a homofóbia-vád egyáltalán nem meggyőző. Azoknak az elsöprő többsége, akik szembehelyezkednek a homoszexuális viselkedéssel egyáltalán nem „félnek” a homoszexuálisoktól. A szembehelyezkedés nem azonos a félelemmel. Bárki ellenezhet valamit anélkül, hogy félne tőle, tehát értelmetlen az a próbálkozás, hogy valaki egy „Homofób!” sikollyal zárjon le egy ésszerű párbeszédet. Ez a próbálkozás csak arra való, hogy eltérítse a figyelmet azoktól az érvektől, amit valaki állít, és ráirányítsa arra, aki az érvet állítja, méghozzá úgy, hogy erkölcsileg támadja meg az illetőt."

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.28. 19:36:12

@Szarazinda:

"miért nem balhézik senki azon, hogy az index nyitólapján tobzódik a 18+ tartalom, még szépen jelölik is, hogy egyből megtaláld, és, hogy ez a rohadt heterólobbi."

Na de te most épp ezt teszed. Így eleve nem igaz az az állításod, hogy senki nem balhézik miatta. :D

Gáborom 2014.05.28. 19:47:37

Kicsit hosszú az írás, de jó. Persze csak ha az olvasó veszi a lapot, és Győző helyére Viktort, Imre helyére Kerényit (aki Imre) és Kulka helyére Kulkát helyezi.
Valóban, egy szellemes kis parabola.
:)

van_itt_valaki? 2014.05.28. 20:01:54

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nem, ennek semmi köze a véleménynyilvánításhoz, ez aljas indokból elkövetett népbutítás. Sajnos a butákat nem lehet betiltani, de legalább a néphülyítőket be lehetne...

Taxman 2014.05.28. 20:16:07

Szellemesnek szellemes, de mégsem jó. Véleményem szerint helytelen az az álláspont, hogy Imre hibbant, ezért aztán hagyjuk csak had mondjon és tegyen bármit. Ennek az embernek a szavára sajnos sokan adnak, komolyan veszik, követik őt.

ZSírfeka 2014.05.28. 20:48:17

Szép napot.
Egy apró kérdés:
Adott egy buzi, aki dolgozik, aztán hazamegy, s este összefekszik a párjával. Nem erőszakol meg senkit, nem jár melegfelvonulásra, él, teszi jól-rosszul a dolgát.
A keresztény érzelmű (ez mondjuk kérdőjeles, hisz szeresd felebarátod, tartsd oda a másik orcád, szeretet vezérelte vallásról beszélünk elvileg) megmondóemberek habzó szájjal buziznak, el kell törölni a köcsögöket.
Aztán hittanórára viszik a gyereküket, orosz rulettet játszva, mert ugye a pap Isten felkent szolgája, még ha megront évente 3-4 gyereket is, hát istenem, ő is ember. Mikor már nagyon szemet szúr az atya szexuális irányultsága majd áthelyezik, hogy új kis barátokra tegyen szert. Nos, ezek az egyházfiak nem a felnőtt, hozzájuk hasonló szexuális irányultsággal bíró, szabad akaratból választott párjukkal élik ki vágyaikat, hanem gyerekekkel. Akik ugye nem szabad akaratukból térdelnek le a pap bácsi elé. A kérdés költői: az itt buzizó, habzó szájú, melegfelvonuláson tojást dobáló "keresztény konzervatívok" mikor fogják a megyés püspököt hátba b@szni egy kombánjlánccal, mert az végigment vagy 10 község 50 8-10-12 éves ministráns fiain?
Választ nem várok, mert nem szorosan a témához kapcsolódik, csak bosszantó a tolerancia teljes hiánya. Magam sem rajongok különösebben a másságért, de amíg nem nekem hozza be valamelyikük vasárnap reggel a kávét, addig úgy gondolom, szívük joga, hogy mit csinálnak a 4 fal között, ellentétben a pedofil papokkal. Köszönöm.

viktorianus 2014.05.28. 21:06:43

@frontember876: se professzionális, se újságíró.

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.05.28. 21:14:31

Ha már a papok szóba kerültek: valóban, a legnagyobb bűn amit emberiség ellen elkövetni lehet, az a papok buzulása, hiszen ők a beléjük vetett hittel élnek vissza gusztustalanul szaros módon. Ezeknek tart most fáklyát Kerényi Imre, a főköcsög.

Szerintem végig se gondolta, hogy a fesztiválja, amit most ajnároz, hány megrontott kisgyermekkel hozható kapcsolatba.

Egyébként Semjénben se lennék biztos, hogy fő szenvedélye "csak" a pintyek legyilkolása..:)

Fesztivál a kisgyermeket legnagyobb mértékben megrontó vallási felekezethez, szerencsétlen pintyek vérfürdőben, 3000 fácán haverok által lelövöldözve, 23millió forintért.

A fentiekkel egy-ez-egyes kapcsolatba hozhatóak a következő politikus személyek:

Miniszterelnöki Megbízott, Miniszterelnök Helyettes, Miniszterelnökség Vezető.

A Miniszterelnök: Orbán Viktor.

_B_ 2014.05.28. 21:18:50

@ZSírfeka: Mondjuk ez a pedofilpapozás jogos, felkötném mindet a farkánál fogva, vasvillával símogatnám a fosóját.
De pont ez az érv amellett, amit Kerényi mond. Bár eléggé elbaszottul csinlálja, azért a buzitúlsúly a médiában/kultúrában tényleg rémisztő. És mi felnőttek el tudjuk magunk dönteni, mi helyes, mi nem. Mi jó nekünk, mi nem. Mindenkinek más az ízlése. De ezeken a torzított információkon lóg az összes gyerek, akiknek a tudata még sérülékeny. Van akit a pedofil pap tesz tönkre egy életre, van akinek ez zavarja össze a lelkét.
Senki nem akarja betiltani a homoszexualitást. Egyszerűen nem kell túlzásba vinni a reklámozását. Semelyik másik szexuális deviancia/perverzió elfogadása nincs ennyire ráerőltetve az emberekre.

ZSírfeka 2014.05.28. 21:28:30

@_B_: Én azt hiszem, ha valaki jó a szakmájában, vagy valami csodás dolgot alkot, aztán otthon nem Viktória, hanem Viktor mellé bújik be, teljesen mindegy. Ennyi erővel Leonardo is csak egy köcsög volt, akinek nézegesse a zseniális műveit az, aki ferdehajlamú, inkább le kellene köpni őket.
Elképesztő ostobaság.
Nem is ostobaság, kicsinyes frusztráltság.
Hogy is mondta Churchill? "Minden ember annyit ér, amekkora dolog felbosszantja."
Hát igen...
Egyébként ezzel nem azt akarom mondani, hogy Kulka János olyan világszenzáció, mint Leonardo a saját területén. De vannak, akik szeretik, s vannak, akik nem. Aki nem akar meleg színészeket, ne nézzen meleg színészeket. Soha nem néztem Szomszédokat, Barátok köztöt, s milyen érdekes, a gyerekeim sem. Holott nem mondtam nekik, hogy tilos. Úgyhogy, ha nem haragszol, ezt én nem érzem érvnek Kerényi mellett.
Köszönöm.

nandras01 2014.05.29. 03:16:43

@wallenberg8809:
"Mindenekelőtt buzilobbi valóban létezik."

háperszehogypersze létezik. tudja eztetet mindenki, aki egy kicsit is nyitott szemmel jár a világban- meg szippant egy mélyet a kemtrélből. azt is elárulom, hogy egyenesen izraelből sugarazzák a buzilobbik a szegény nembuzikat a haarpon keresztül, miközben a gyíkemberek suttogják a fülükbe andalító csábszövegüket.
ja, és holdraszállás se nem volt, pedig egy igazmagyar még a gravitációt is kikapcsolta.
úgy ám!

nandras01 2014.05.29. 03:20:39

@♔bаtyu♔:
"Ha ő azt mondja, hogy létezik buzilobbi akkor az bizony létezik."

létezik bizony!
meg a föld is banán alakú- amint az köztudott.

onderon 2014.05.29. 04:01:13

@_B_: itt vagy eltévedve: a homoszexualitás se nem deviancia, se nem perverzió. ősapáink is bedugták mindenhová. meg az állatok is. vagy nem láttál még kankutyát reszelő kannyulat? esetleg fordítva? kerényi meg az összes szerencsétlen jön ezzel a katolikus hülye dumájával és már röhögni és sírni sem tudok rajta, annyira unalmas és kopott és szürke. idáig érzem a penészes avas szagát az összes ilyen szerencsétlennek. keresztény/zsidó/hindu/iszlám, kit érdekel melyik mesében hiszel, homoszexuálisok mindig is voltak, vannak, lesznek. mert ilyen a természet. csak páran túl sötétek ezt felfogni.

Arthur Bloch 2014.05.29. 04:56:47

@Kovacs Nochraft Jozsefne: Igen "nemtisztelt" kommentelő! Ezzel az ordenáre szöveggel, indulattal sikerült nem csak bemutatkoznia,de a Yale egyetem kutatási véleményét is sikerült közérthetőbbé tennie.Ez egy jól sikerült görcsös reakció volt.- Az eddigi műszeres vizsgálatok nem "ócska szöveg", a vizsgált esetek 85%-a műszeres kontrollal igazolta, hogy sajnos túlkompenzálás van a háttérben.Nem egyszerű félelemérzet a másságtól, vagy azok büszke hirdetőivel szemben!-A "fartúrási" szövegre pedig: a stílus=maga az ember!Mondhatnám azt is nem őriztünk a Paskomban együtt...! Kisebb vehemenciát, a túlzott problémaérzékenység is rossz irányba vezet.Az előzményekben írtakat is netán el kellene olvasni!- Az a kitétel pedig miszerint "bárki ellenezhet valamit anélkül, hogy félne..."-emberi szabadságjogi kérdés,- csak "logikai bukfenc"=értelmetlen...Az ordenáre megjegyzés miatt pedig maradok...nemtisztelettel. Azzal pedig, hogy ezen a területen lenne teendője az egyházaknak is-egyetértek.Lám még a mai Pápa is gondolkodik a nemiség megolddatlan problémáin - még az egyházon belül is !Ennyi!

na__most__akkor 2014.05.29. 08:11:52

@saci02:
Sacikám (02 - gondolom ez fontos), ha nem tudnád, a magyar nyelvben vannak speciális karakterek (ha esetleg nem ismered ezt a szót, hát BETŰK) ékezetekkel.
Sorolom:
á Á é É í Í ó Ó ö Ö Ő Ő ú Ú ü Ü ű Ű.

Remelem egyetertunk...

"Saci" ? Egy tipikus magyar becenév --- gondolom magyar vagy.

Magyar-e vagy ??? vagy mialóf@$2 vagy

na__most__akkor 2014.05.29. 08:14:42

A haverod, sacikám? Legalábbis a helyesírása.

@Az evolúció megfordítója... vissza a fára!

_B_ 2014.05.29. 08:21:42

@onderon: Olvasd el mégegyszer, amit írtam. Aztán mégegyszer.
Nekem nincs bajom a homoszexualitással, hanem azzal van bajom, hogy erőltetik.
Azt mondod, az az ember dugjon állatokat. Akkor az is teljesen rendben van, ha gyerekeket dug meg, mert azt is rendszeresen csinálták ősapáink?
A kannyulat reszelő reszelő kankutya nem fog kutyákat nevelni, sőt még falkavezér sem lesz belőle. Szépen véget ér a vérvonala, mert egy hibás mutációt volt szerencséje "kipróbálni". És ez a természetes, de az "buzilobbi" ezt próbálja meghágni azzal, hogy más gyermekét akarják elferdíteni saját képükre (media, örökbefogadás), ahelyett, hogy elfogadnák az igazságot. Na ez az ami az általatok homofóbnak nevezettek többségét zavarja.

_B_ 2014.05.29. 08:26:48

@Arthur Bloch: Arra nem volt kutatás, hogy a melegjogi aktivisták igazából attól félnek, hogy mégsem genetikailag melegek? :)

béla a görög (törölt) 2014.05.29. 08:33:07

Hát NEM!

Volt egy fideszes anno, mondta hülyének lenni alkotmányos joga mindenkinek! EZ IGAZ!
A SAJÁT PÉNZÉN és NEM ÁLLAMI PÉNZEN!
Ha a saját pénzeden hülye vagy, vagy nem vagy szobatiszta, nem tudsz késsel-villával enni - mint általában a mai vitézlő magyarok, fideszesek meg az egész branch - szóval ha nem érsz el egy szinten akkor tönkremész és annyi.
Ehhez nem kell zsidónak lenni.

Szóval ha a jóember fizet azért, hogy odaszarhasson mások lábára a benzinkúton akkor határeset elfogadjuk van az a pénz amiért az is megbékél akinek rászartak a lábára/lebuzizták - csak emberünk a 3. alkalom után tönkremegy. Ez ilyen egyszerű.
De az én pénzemen elvárás a szobatisztaság.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.29. 09:31:12

@Arthur Bloch:

Galambocskám, ezt írtad:

"A legfrissebb kutatási eredmények megállapítása az, hogy az adott témában a zsigeri=automatikus reakció, a gyűlölködést kiváltó pszichés reakció mögött túlnyomórészt az elfolytott homoszexuális "identitás-tagadás" azaz túlzott mértékű félelemérzet rejlik."

Na mármost, erősen kétlem, hogy a Yale egyetemnek van olyan műszere, amellyel meg tudja állapítani, hogy elfojtott (nem elfoLYtott,ahogy te írtad, hehe) homoszexuális "identitástagadás" áll a dolog mögött. Hacsak nem használtak tricordert, természetesen. :D

De hogy korrekt legyek veled szemben, kérlek, linkeld be a kutatási eredményt, hadd olvassam el én is. Ugye nem haragszol, de a te bemondásodra nem hiszem el.

van_itt_valaki? 2014.05.29. 10:50:02

@nandras01: Ne akarj egy hülyét meggyőzni. Ez azt is elhiszi, hogy a világot (bár maga se tudja hogy az mi az) egy nagy varázsló teremtette, akinek bezombult a fia...

saci02 2014.05.29. 10:52:41

@na__most__akkor: Na__most__akkorkam, egyszeru a magyarazat: tul regota programozom ahhoz, hogy ne angol billentyuzetem legyen, es ne angol beallitassal hasznaljam...
Egyebkent meg a bloghoz probalj hozzaszolni, ne trollkodj itt!
Ha a helyesiras erdekel, biztos talalsz olyan blogot is.

Mike36 2014.05.29. 10:58:26

@frontember876: teljesen egyetértek veled

szkepi 2014.05.31. 03:04:36

baázspéterek,nemcsákok,uszticsok,ákosok,..orbánseggnyalóantibuzulósok. féltékenyek a buzitehetségre.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.31. 09:43:34

@szkepi: Miféle buzitehetségre? A fartúrás tehetségére gondolsz?

Ákosról, balázspéterről és az általad felsoroltakról nincs nagy véleményem, de kétlem, hogy nagyon féltékenyek a fartúrási tehetségre.

Tiszai Annamária 2014.06.01. 17:27:11

Az írás nagyon tetszik, de igazából Kulkának van igaza! Ha valakit alkalmazok, akár önkéntes segítőként is, felelősséget vállalok érte, képviseli cégemet vállalkozásomat, nem magánemberként van jelen. Mivel jogész nem vagyok, nem tudom mi lenne más megoldás... de a hölgyet teljes kártérítés, bocsánat illeti meg... kedves Imre meg hordjon egyenpótlót: ráírva: XY kút fizetett támogatottja, mókamestere.... hogy mindenki tudja, hányadán áll(hat) vele.
süti beállítások módosítása